SUPERMAN


my sweet heart K3u
Friday 30 March 2012 | 03:58 | 0 Words
assalamualakum..
(jawab salam 2, nanti dosa hahhaa)


 ad orang ke nak baca entry ak nie? tak ap lah x mao bace pon tak ap lah ( ayt kesian) :D ok aku dah mnagarut.. first of all aku intro diri ak dulu ea? nama ku NURUL ATIKAH BT. AZAMAN, anak sulong dari 5 beradik  :) in this year umur ak da genap 16 tahun ( aku da tua, but pangai cam kanak2 ) peace yoow (^.^)V normal lah tu kan? aku gadis yang bermata 4, hahaa korang ada? x ada kan? 0.o aha, i love to talk a lot.. ok lah that all, . aku nak perknal kan family aku kat korang, jom layan pic kat bawah ni :



yang belah kiri tu ayah aku, n sebelah tu pulak ummi aku,
they are my sweet heart, LOVE both of you la <3



ni adik bongsu aku her name is Nur Auni Batrisya


yang ni hero di hati ku, adik ak no.3 Muhammad Syakir Irfan  7 taon ;D
                                        

            hola? ahaha ni pic zaman bila ntah, main rembat je.. ok yang belah kiri tu adk ak no.2
                     
            nama dia Nurul Ain Amiera, skang umur dia 13 taon..
       yang kcik tu pulak adk ak no.4 name dy 
 Arif Amsyar, 3 taon :)



hahaa, that all entry dari aku hari ni, da lenguh da jari jemari ak menaip.. nak tercabut da jari <--- ceh! ayat je lebih ==" taip ny tak seberapa pun.. ok chow dulu papai reader, assalamualakum :)



                                                                         LOVE;
                                                                         TKAH

-Past- | -New-