SUPERMAN


4 Aminuddin Baki
Saturday 7 April 2012 | 09:31 | 0 Words


    assalamualaikum, tak jawab dosa.. jawab dapat pahala :)

   hai and hallo cute and handsome reader! jam dah pukul 11.35 malam, tapi ak still menghadap laptop.. malam masih muda kan? hahaa <--- ayat AMER KIEMY, (search kat fb yang kiut miut 2)  huu~ mata masih segar, bulat lagi ni, (o.0) tak ngantok lagi.. tiba ase bosan lepas siap buat HOMEWORK. walaupun cuti just 2 hari, homework yang cikgu kasi cam cuti skolah setaon. cikgu, cikgu tak kesian kat kitaorang ke? kteorang penat wat homework.. hihii :) penat-penat pon, hmework aku semua da settle tadi.. buat keje skolah sambil online. satu kerja yang amat bagus lagi bertamadun (bagi aku lah keen), hee yow peace ^^v                                                                                                
 ok , back tu our point.. aku nak story mory about classmate aku.. taon ni ak dok kelas 4 AMINUDDIN BAKI, blok yang paling jaoh dari blok form-form lain, jauh di per lusuk dunia ahhaah ;D tapi dekat nak g kanti.. ea ke dekat? dekat lah bagi aku, ok i like :) class aku 1 Malaysia, berbilang kaum dan bangsa.. india melayu cina semua ad.. classmate aku ad lah dalam 32 orang.. dalam jumlah yang agak ramai ni ada banyak bentuk and perangai  yang menghibur kan hati  ==" kitaorang ad new student.. ada lah yang1 kepale nan ak, thanks 4 being my new friend..





ok first of all, aku nak kenal kan bff aku.. ignore yang tinggi 2 tengak yang pendek 2, eh! no, i mean yang tengah duduk tu. hihii jangan marah pikah, ampun ampun ^^v.  ok, her name is Noor Syafiqah bt. Zainuddin a.k.a iqa sya ( search la kat fb), same class with me, lam class kita orang dok sebelah sebelah, aku dok tengah2.. pikah lah teman aku kat skolah, mane jea aku pegi mesti kena nan dy, teman aku rehat, pg tandas, antar buku bank, n bla bal bla aku tak siap kerja skolah pon dia kasi tru.. bagus kan kawan cam nie? tapi bukan lah tiru bodoh2, klau aku tak paham dia ajar , aku ada problem pon dia lah pendengar yang setia.  thanks pkah kiss skit :*


ommmmg~ sape nie? pelik jea tengak hihii yang tengah posing atas motor tu Balqis Zayedi.. kau posing maot la balqis! :D nampak jea cam ni, tapi srius aku ckap dia terre sejarah, otak sejarah maybe.. bagi otak ko kat aku separoh boleyh? huhuu laki baju putih tu plak Hafizzi Roselan, "handsome boy" in our class la kata kan, aku puji sikit jea ni, jangan kembang ek pz? thanks 4 beang my fren both of u, tanpa korang maybe tak de gelak tawa kat lam kelas 4AB :') pic ni ak snap time abes class addmath, ary Jumaat ari tu, gurl kat bakang balqis tu Akma Izzati, ramai orang kate aku and dia kembar.. muka sama, sampaikan cikgu pon tertukar antara aku and Zatti.. bagi la, maybe cikgu ttukar sebab kami same2 pakai speck, same2 pengawas, and sama2 kecik hahaa.. it;s true what i said? true right? :) sayang awak zatti :*



                                         

urm cak! hahaa fatin ko tunjuk peace kat sape tu? kat aku ke? bukan2 ( aku yang tanya aku yang jawab ==") kat balqis la, sebab nya balqis yang snap pic ni, aku curi lam fon balqis,.. tapi da dapat keizanan dari tuan punya badan.. btau thanks :P actually fatin baru jea masok klas aku, sebab dia tak ley follow BA  and tak nak amik Al-quran Sunnah.. dia dok depan barisan meja aku, kalau dia boring2 msti dia nyanyi,, jadi radio 4AB ^^Y




nie Nabilah Norman, camera gurl ntuk majalah skolah.. pandai ke ko amok gambar biela? hahaha masih lagi mao tanya, i <3 ur canon la biela, kasik aku boleh? kasi free? haaha, sampai ke kiamat ko tak kan bagi,. nabilah nie senang citer budak gila camre! dulu dia lah manusia yang tak suka amik gambar, berjuta alasan dia bagi.. but now? da terbalik, klick sana klik sini tu la nabilah norman.. :) she love G.C.. tao tak ape G.C tu? nak tao sendiri cari :P



                                           


ignore kan gurl kat tepi 2.. wat2 tak nampak.. hihii boy tu name dia Firdaus Dzulkifli a.k.a Pidot., he's my hero, hero? hero superman lah! kat skolah kita paling rapat nan mamat nie la, sejak boboiy kita pindah MRSM, p tuisyen pon kadang2 nan pidot.. study kat skolah pon klau ada menda yang tak paham pon nan dia lah, huu dah stop! tak mao dah flashback old story. sebenar nya pdot dapat MRSM serting kat Negeri 9, tapi dia tolak tawaran tu, atas sebab jaoh dari Pahang, never mind lah , study mana2 pon same jea kan? belajar jugak, just cara belajar tu jea yang lain =="



                            


ok guys! nice pic right? taken by Nurul Nabilah's canon.. nie model terbaru bagi iklan cornetto walls, hihii (gurau jea) actually background dy jea yang mencantik kan lagi gambar nie :P ignore kan nabilah yang kat tengah2 tu, biela ahli baru lam geng dyorang :P 4 orang gurls tu satu geng, sian hajar tak termasok, dia busy lam kelas time nie ^^v dyorang dok belakang meja aku kat lam kelas, memang gempak! asal tak de cikgu jea, gosip2 than gelak kuat2 <--- memang dah jadi trend ==" so memang tak pelik lah 


                          
ratu k-pop, Afiqah.. budak baru from pptr.. semua sal artis korea semua dia tau. dia   and Syafiq (ketua kelas aku) satu kepale, bagus la :) 


                                      

     oi sape nie? boy tu ketua kelas aku, Syafiq Fanday , gurgurl yang cute tu Elin Yusof penolong class aku.. smart kan syafiq? hahaa elin comel sebab dia ada lesung pipit kat pipi kiri and kanan :)


                                                 

                                                                       balqis n and Suhana


                                                  

                                                                   Syafiqah Bibi + me
              luv u bibii, bibi geng aku (geng glak, n ngusyah pakwe hahaa) hu , 
                                     muka aku pelik sekit, bab time nie demam ==" :D


                                               

                            kiri ; Tham Zheng Yang, pic kacep dia aku tadak :P hahaa <thiem>
                                               kanan: nie plak Adam Soo  binYusof :)
                          eh! kenape bin Yusof? muka adam cam cina kan? but he is        
                                                                                Muslim<3


                                                                 
                                                            
balkiq jadi bibik la!!! hahaa bibik yang tidak bergaji ;D
sebelah balqis tu guru kelas aku ntuk taon nie.. teacher Suraidah, tcer ngajar addmath class aku <3


                                                               

     hahaa! ( aku gelak baik ) ^^v ok abai kan laki tu, sebab dia bukan warga Saujana lagi (ayat pasrah) ==" gurl tu name ny hajooo0, ngee Siti Hajar la :) hantu novel ><"

                                                     

                                 cak!!! peminat-peminat et jangan jelouz ^^Y *Fitri Iqbal n biela


                                                

                                                              *syed farhan a.k.a abg tengteng (n.n)

(o.o) <--- see mata aku da nak tertutup, bantal, tilam, kain selimut, n mr.teddy da panggil aku hahaa, actually banyak lagi classmate aku yang aku tak share nan korang, but mata aku da ngantok, next time aku update lagi ky? TIDO!!! selamat malam, papai :) ASSALAMUALAIKUM.

                                                                                        love:
                         tikahman.

-Past- | -New-