SUPERMAN


happy tua day :) N.A.I.M.R
Wednesday 11 April 2012 | 01:33 | 0 Words

assalamualaikum pembuka bicara :)

 hai kamu kamu semua. sihat? harap - harap sihat di samping orang tersayang. tengah buat apa tu? makan ? tido? almaklum la hari ni kan cuti skolah sempena pertabalan agung.. hari semalam baru taip entry kat blog ni, but ary nie ada entry baru lagi, hahaa ignore kan =="... saya penat lah,but still lagi nak menaip sebab ada best story na share nan korang semua, takot nanti bila dah busy tak de masa pulak nak story2 nan korang. adush! tak tao lah nak start story dari mana, (boleh pulak cam tu) hhhmm! semalam birthday twin saya, 10/APRIL/2012 hari selasa semalam.. alhamdulillah AKMA IZZATI awak dah genap 16 taon. semalam tu just wish simple2 jea, pagi tadi baru celebrate kat skolah hahaa! actually SYAFIQ FENDAY yang plan semua nie, kitaorang follow jea. budak kelas yang janji nak datang tak datang ad yang tak datang (korang paham ke ayat aku nie? cam ayat nepal je)
                  pagi tadi merempit nan suhana, dia amik saya kat umah kol 10.45 a.m, janji nan syafiq kol 10 tapi saya sampai skolah pukul 11.00 a.m. sorry bos, tapi time samapi tuuu diaorang pon dok lepak lagi, apada ==".. yang paling terkejut nya syafiq cakap kek hancur, huhuu senget sebelah kek tu, sebab ny syafiq bawak moto laju sangat, sampai kek tu pon pening so kek tu pon jadi lah senget.. :D time tu just kek jea yang ada, ops! and dadih yang suhana bawak dari rumah, syafiq pergi KFC tutup pizza pon tutup, ea lah mana tak tutup nya, pergi pagi2 buta, kedai pon tak bukak lagi. last2 suhana n fatin pg beli air tepong n bla bla bla bla.... berjam lah jugak kitaorang dok tunggu aunty dua orang nie cyap beli barang. balqis dah bising2 dah hahaa kejer dia bawak zatty pg kelas, tapi lain yang dia n syafiq plan lain plak yang cik balqis kita buat ==" so, pandai2 lah dia menipu sunat kat cik akma izzaty kita ea :D
                  Lepas suhana and fatin balik dari beli barang, cepat2 kitaorang soh balqis bawak zatty kat kelas.. haha apa lagi, kena serang nan tepong la cik izzaty kita. dia dok bebel "jangan la, aku baru basoh tudung aku" ayat tu la yang buat kan dia kena baling nan tepong lagi banyak, hahaa *sorry zatty. yang saya pelik nya muka dy langsong tak terkejot, *erhum! cam tao2 jea ada sprise ntuk dia :) hahaa pas tu masuk kelas, cut the cake honey! best moment :) abis cake tu, syafiq dengan murah hati nya nak belanja pizza, btau thanks syafiq! murah rezki kau ^^v, abis jea makan lepak2 snap the pic la ap0 lagi, hahaa mintak2 lah malam ni hujan, kalau tak sampai ke esok lah tepong gandum yang budak2 nie corak kan kan jalan depan kelas 4AB tak elang, nanti cikgu tanya nan jawab apa? (wat donno jea (+,+) kan kan?) huuu guys! pic yang baru aku amik pas cyap makan2 tadi terDELTE maaf! sedang kan pic tu semua bapok ny lah smart, huuhu nak nangis ase. tu la gatai tangan sangat p delte pic lam npon, huhuu :'( korang layan pic2 yang nie jea la ea, kalau syafiq fenday rajin dia upload or masok kan lam blog dia korang tengak lah kat fb 0r blog dia ok?



          sayang sangat cake nie cantik, tapi da jadi mangsa keadaan "REMPIT SYAFIQ" ^^V




    tengak bibir syafiq tu,.. hihii actually tangan dia kena lighter tu yang mulut dia g tuuu :P


                                                       awat muka lagu tu??????


outch! tepong!!!


                                                                     akma izzati


                                           happy birthday zatty!!! cut d cake baby , hahaa


                                                           one two smile :)


                                                       syafiq and zatty <3


                                        aku nakk snap pic, syafiq langsong tak dok diam =="


                 best moment, kita suap cake kat twin kte, hahaa sweet tak? sweet kan kan? ^^


                                        dari kiri cepat jalan , hahaa kawad pulak :P
                                         zatty, ema, fatin and ayuu


aku + zatty = KAMI <3

                                                           
                                                             dari kiri :
                                                           saye lo0o, fatin nabila, ayu, and akma izzaty



                                                   can you spell pizza? P.I.Z.Z.A


                                   <3 suka pic nie, tapi pic aku tadak! sebab aku yang snap LoL :D


  birthday gurL, AKMA IZZATY saya ad sepatah dua kata nak cakap kat awak i mean my wish 2 you:

                                               --->saya sayang awak
                                                --->selamat ary jadi
                                               --->may ALLAH S.W.T bless you always
                                                --->gud luck ntuk SPM next year, 10A+ AMIN
                                       --->semoga berjaya dunia dan akhirat n menjadi anak yang solehah :)
                                               --->smile always


         prezZent gift from syafiq fenday, dalam tuuu adaa ..................................................
                                                            tenagak pic bawah ni
                                                                      


                                         taaaadaaaa! tengak tu ap yang saya pegang..........
               tedy bear, comel sangat.. sape cakap tak comel meh cnie aku bagi penyepak ><"
                                        syafiq, aku nak jugak hahaa ----> kidding2 (^.^)v


                                                               zatty punya present


                                                              ayu and nina

 

                      time nie tengah tunggu cik suhana and mek fatin p beli barang-barang,
                                        budak nie dok layan video KOREA at ipad syafiq


syafiq pening kepale dok pikir sal "cake senget" hahaa

cark!!! smart tak cake tuu? cake nie lah yang aku cakap senget tu, senget2 pon best tao :P
kenyang jugak masok lam perut :)


ok la youguys, jari jemari saya dah penat da menaip, i wanna to say gud bai to uOLLs,by the way, thanks syafiq bab sponser semua menda. babai .

LOVE:
tiekahman.



-Past- | -New-