SUPERMAN


butterfly
Sunday 22 April 2012 | 01:34 | 0 Words


hai, assalamualaikum..

cute and handsome readers ap cita? chat? wat ap tu? homework semua da cyap? harap smua ny ok :)
awat ada butterfly kat atas tu? saje kita nak letak sebagai pencuci mata ntuk readers blog ni.. actually i love butterfly that's why i want to share it with you guys. ^^v
rama2 unik, cantik, comel semuanya ada kat dia.. jelly saya..
semea nya ciptaan yang Maha ESA, bersyukur lah dengan apa yang kita ada kan2 korang?
hahaa, (tibe gelak, ok tikah memang cam ni x puas hati? pergi main jaoh2)

                    minggu yang amat memenat kan tubuh badan, otak dan fikiran saya.. class + homework yang tak kan pernah ada pengakhir nya selagi saya b'gelar sebagai seorang pelajar. hahaa merungut pulak cik tikah nie, kasi pelempang hangat ser!!!! hahaa pagi tadi skolah ganti ntuk raya haji  (lambat lagi kot nak raya HAJI) tapi da kena ganti, balik skolah tadi teros p tuisyen tadek masa nak rest langsong.. sampai saya tak sempat nak makan.. capek dong! tak apa lah demi SPM taon depan sangop wat apa jea :)




cark!!! urmm sapa nie? tiber muncul gambar dia.. hahaa mamat nie name dia MUHAMMAD ZAKI ASYRAF best buddy saya. awsome n everything kat dia lah! thanks tepon kita tiap ary sabtu, dengar mulut saya pot pet pot pet cam mulut itik. saya dah angap dia cam abang saya dah, sebab nya dia baik gegiler nan saya. asyraf nie budak kelantan, tapi stay at KL (try kecek kelate sikit asyraf) <--- hahaa btol tak ayat nie awak? klau tak betul sila ajar, jangan marah =="
                  kitaorang baru jea kenal, taon nie masok 4 taon persahabatan kitaorang. sepanjang 4 taon
kami kawan sekali jeap penah jumpa, tu pon jumpa jap jea. nak tao tak jumpa kat mana? hihii jumpa kat KB Mall Kelantan. nice to meet you :) dia satu kepala nan saya tu yang saya suka kawan nan  dia.. thanks awak! klau saya ada masalah awak sudi tadah telinga dengar story saya, cool kan saya bila saya marah.. pujuk saya bila merajok muahaha (cam budak- budak) yes I'm, saya still budak-budak.. hahaa thanks awak!
next week awak exam kan? gud luck beb! do the best.! then cuti seminggu, ok saya jeles!
nak cuti jugak!!!
                 actually minggu nie adalah minggu RINDU kn orang, hahaa terok ny title nie..  rindu kat adik saya, SYIDA, Dilah, kat buah hati kita pon kita rindu jugak (AREP)! miss u muchhh! wahai encik dan puan masa please cepat lah sikit berjalan, cepat lah sikit 27 April, saya rindu gegila dah kat adik saya, da sebulan lebih dia tak balik.. huhuu sob3 go home sayang! ala gedik nya ayat.. LOL :D
ok lah, sampai d cni dulu entry saya, next time saya pot pet pot pet lagi =>

                                      salam hujung minggu :)

LOVE
tiekahman.

p/s: say sorry because, entry nie sepatut nya publish kan hari semalam,
tapi ada masalah teknikal :)

-Past- | -New-