SUPERMAN


gonna miz u
Thursday 26 April 2012 | 02:10 | 0 Words

halo and assalamualaikum.. kalian sihat? klau tak sihat jangan lupa mam ubat :')

picture sape kat atas tu? pic saya kea? eh! bukan lah korang, tu tu tu uhuk! takdan nak story morry lagi kelopak mata da rasa hangat semacam. *nak nangis! tu picture kawan saya lah, name dia cam yang tertera kat pic tu la kan, nur adilah zawawi..
           semalam tibe time rehat budak nie bising2 eh tikah dila la!!!!!! ok, saya dah nampak awak jalan nan cik syaza and cik najwa.. dilah datang skolah semalam, urmmm sebab apa dia datang i'm not sure.. awak rindu saya kea? hahaa ok PERASAN! actually dilah datang nak amik habuan dia, ngeh2 :D duit RM150 ntuk student yang dapat 8A time PMR dulu.. dia tak sempat nak amik duit tu sebab dia dapat tawaran ke MRSM TGS a.k.a MRSM lipis..
walaupun sekejap jea dilah datang dari pukul 10.00-2.30 p.m. rindu saya kat dia terubat lah jugak ahaha!
rindu kau sangat2 dilah! :'( alhamdulillah dia kat sana ok, and itu lah yang aku harap kan.. belajar rerajin jangan lupa aku meyh!!!
                                      okeyh, tak mau taip pepanjang, nanti menda yang saya tak nak akan jadi, *nangis* uhuk! miss you 4 ever ever and ever lah dilah, kawan sampai akhirat ea.. :)
                                                                                       
                                                                                                                               assalamualaikum.
                                                                          LOVE:
                                                                         tiekahman.

-Past- | -New-