SUPERMAN


dear oral
Monday 16 April 2012 | 05:43 | 0 Words

assalamualaikum pembuka bicara :)
haai ( sebelum baca entry nie give me your sweet smile :) ),
     
           hai, wat ape tu? sihat? da lama tak menaip pepanjang, ari nie tangan nie gatal nak menaip. tapi entry kita pndek jea :) actually ada story nak share, (ea, mst lah ada keenn lau tadak baik tak yah menaip LOL) tadi kat skolah time english kol 9.35 a.m sir sophy masok. ok semua wat muka selamber, tibe sir cakap sal oral, semua mulut terngaga, (dapat bayang kan cam mane?) hahaa.. da banyak kali da sebenar ny sir cakap sal oral, tapi tak tao la plak yang sir nak kan menda tu ari ni, btao i'm so sorry sir. nasib mmg tak mnyebelahi aku ary ni, aku orang ke-3 oral. sir sophy kasi 40 min jea.. text oral yang aku buat ada lam testpad paper, tapi aku jumpe texts tu lepas cyap oral *agak sengal.. selamat ada bibi, thanks 4 the texts bibii, ko sanggop berkorban demi aku. nanti aku tolong oral ko plak erk? oral aku describe sal APPLE..
                                    at first budak2 nie soh describe sal arep, sebab ny gambar dia ad atas meja, wooo malu aku , TAK NAK! FULL STOP! (-,.-) konon describe sal "bestfriend" tak pasal kang sir pikir menda lain.   dear oral thanks 4 being good to me today. walaupon agak broken aku bercakap tadi =="

p/s:thanks kat bestbody saya NURUL SYAFIQAH bab sudi teman saya masok bilik sir time oral tadi,
       sayang awak :*

                                                                                                                        assalamualaikum.
                                                                               LOVE:
                                                                              tkahman

-Past- | -New-