SUPERMAN


Help Me!!!!!
Tuesday 10 April 2012 | 05:30 | 0 Words


      hai you guys! opsss! maaf, assalamualaikum. guess what? i'm dying here. hahaa kiding2.*ehum, sakit tekak, almaklum lah dah seminggu saye demam + sakit tekak.. tonser I bengkak U.. sangat menyiksa kan, sriusly saya cakap, nak makan nak minum sampai nak telan ubat pon sakit, seksa sangat.. ceh! wat ayat cam dah nak mati jea :P (tiekah memang cam ni) btau thanks kat amer kiemy sebab selalu pot pet pot pet kat saya soh minum air masak sampai 8 liter <--- wooo hebat, tapi saye just minum 3 liter jea    
heee peace ^^v

       tadi kat skolah cikgu da kasi result exam MARCH,. no.exam pon dah dapat, dapat no.6, penting ke no? tak penting pon yang penting bape A yang kita dapat kan? tu lagi penting kan? betul kan? ceh! banyak pulak kan saya kan? hahaa kan lagi, k stop!  gagaa I got two FAIL.. ADDMATH, 41%, time belajar ok jea jawab soklan2 yang teacher kasi, but time exam hanco terburai paper, ngeh2 :D and lagi satu paper tuuu ACCOUNT, 33%, stupid right? huuu :'( i got a big problem now, saya tak boleh nak bawak account, dah 4 month da belajar, but I can't.. dah dua minggu da saya pening kepala pikir pasal nak tukar ke tak account.. kawan2 yang 1 team amik account nan saya semua nya cakap jangan tukar, stay jea.. ingat nak tukar ICT, bibi pon sudi nak ajar saya ICT, tapi aku tersepit ni, huuu. HELP ME!!!!!!!!! ada lagi dua hari lagi nak wat keputusan.. ya ALLAH berikan lah hambamu petunjuk yang benar, sesungguh ny hanya kepada MU aku memohon :')


                          alhamdulillah first exam nie kutip banyak A. saya dapat 5 jari jea. memang lah banyak A, da first first exam kan, soklan senang,kuar 2 3 bab jea... yang saya bangga FIZIK saya A- 74% terima kasih ya ALLAH :)
                                                       
                         
                       tak lame lagi MAY TEST pulak, dapat kira dengan jari jea bape ary lagi nak exam! saya ase cam baru jea exam, than exam lagi.. uhuk! :'( lumrah sebagai seorang pelajar, cam nie lah... belajar, than exam.. dengar2 exam ni upper form exam 3 weeks, wooo lame wooo...  gua penat gnie, hahaa saya da start ase kecut perut, risau sangat2, cam mane lah exam nanti, agak2 ada tak yang teburai otak time jawab BIOLOGY, PHYSIC, ADDMATH, ACCOUT & CHEMISTRY nanti???????? ==" ada lah kot, salah sorang ny saya laaa tuuuw LOL ;D (^.^)v. saya tak berperang lagi, cepat sangat mengaku kalah, insyaALLAH bleyh buat AMIN :) gud luck for MAY TEST nie, xpcially 2 my classmate 4AB, n my lovely fren syaza syahmina, najwa hanim n atirah izzati..  guys, pray the best for me :')
                                                                                             
                                                                                                                                            assalamualaikum
                                                                           love;
                                                                          tiekahman.

-Past- | -New-