SUPERMAN


miss you
Tuesday 3 April 2012 | 03:54 | 0 Words


oit oit, tok tok anybody there??? ;D hai guys assalamualakum.. tengah buat apa tuu ? dah makan ? dah minum? dah mandi? dah sembahyang ASAR? huhuu actually da nak magrib pon ==" aku bosan lah, bosan sangad2. apa yang aku tulis pada tittle aku tuh? "miss you" ? who did I miss? i miss you la~ hahaa no la, i miss my hubby MR.z.a.b..kiteorang tak msej selame 2 minggu (2weeks jea kot =="), waa! hebat tak? ke habat? (^.^)v hahaa next week dia exam thats why aku buat peraturan baru (ayat cam ak nie queen control jea hihii, sorry) a week before awak nak exam kita tak buley msj, sebab dia awak fikir lah sendiri ea ? tapi SUMPAH saya rindu sangad2 kat awak..baru sehari tak msj, saya da jadi tak betul, hahaa ==" da pegang da nfon nak text awak tapi terpakse tahan (ego ke tu?, TAK pon) ntuk kebaikan awak jugak laa :').jangan ingat saya tak reply msej awak saya ada orang lain tao, saje nak menguji kesabaran awak hahaa. Boy, if you read this I want you know that realy2 miss you, huhuu sob3 :'( take care ky? gud luck 4 your exam, saya sentiasa doa kan awak, doakan kejayaan kita bersama.. ily la, 4 ever.. k lah malam sudah mau menonjol kan diri, saya pon mau undur kan diri dulu.. papai reader :)
                                                       
                                                                  love:
                                                              tikahman :)

-Past- | -New-