SUPERMAN


kakak sayang ummi dan ayah
Monday 7 May 2012 | 03:46 | 0 Words


hai assalamualaikum :)

mulakan setiap kerja yang kita hendak lakukan dengan bismillah,
insyaALLAH kita akan sentiasa di rahmati oleh ALLAH S.W.T :)

hari ni tetba saya jadi rajin nak mengupdate blog saya ni, *kena sampuka agak ny.. never mind, I'm update
this blog just only to my parents, ummi and ayah, kiss sikit :* sebelum2 ni saya busy sikit, almaklum la exam just around the corner kenn. selamat ulang tahun perkahwinan kat ummi and ayah (20 april), this year kakak just celebrate simple2 jea, so sorry  (busy) my sis (ain) pulak tak ada nak tolong, dia dok ostel, :'( so, everything saya buat sorang2, beli adiah , tempah cake n cup cake hahaa, cup cake saya tempah kat iewa, best! korang boleh buat tempahan segera, fb > hazira raif..
 
kat bawah ni simple speech 2 my parents:

ummi and ayah,
thanks for everything! thanks for loving us. when we need someone, mom and dad always
stay besides us. in happiness and sadness. we always be together. parents is the big special gift from ALLAH SWT for our family. we always need you, love both of you deeply. keep praying for our family to get more barakhah hereafter. :)

assalamualaikum,

love:
tikahman.

-Past- | -New-