SUPERMAN


keluar sana kluar cnie ;)
Saturday 26 May 2012 | 08:39 | 0 Words
halo halo and halu ;) ok aku happy

assalamualaukum! jawab salam nie, dapat pahala tao..free lagi <3

blog aku agak dah nak bersawang ea.. maaf sebab minggu exam tak sempat nak update blog.
now i'm free, nak makan nak tido kol bape sekali pon da rasa tak bersalah, sebab da abis
exam semalam. last paper 3 sejarah, awsome la! k la tak mao ulas pepanjang sal exam =="

petang tadi pas tuisyen kol 4 kita kua nan... nan orang la tak kan la nan hantu
pulak. *ok tikah sengal* p jumpa dilah petang tadi, wulaweyh rindu kau lah sayang!
sambil tu syaza sponser cake ntuk bday dy. actually birthday dy lambat lagi, tapi cik syaza
bermurah hati nak sponser cake ntuk kitaorang. tengkayu syaza! best cake tu. tak lama
lagi kau da tua! yes! akhir nya! ;) semoga menjadi anak yang solehah ea syaza.

ok lah, tak mao type pepanjang, sebab ap? aku kekeringan idea..  layan
lah gambar yang aku sediakan khas ntuk korang ni ky... ;D



ok aku tao iewa cantik, cute like a barbie doll.. tapi
jangan tergoda, dia sudah berpunya <3



potong, jangan tak potang~ grrrr $.$



peace yoow!
yang bertudung biru 2 syaza, then najwa n dilah ^^



LOVE HUG! ily dilah



najwa hanim.. ok kau nampak ayu =="



syaza n syafura!
(first time cik syafura join kitaorang hangout)



hafis ikhwan n baem
( baem nak pelempang ;D )



pidon n baim
awat selenger muka kau pdot? hahaa



tkah n syaza



are you twin?



aku bersama cik kunti <3



K.A.M.I
we are young~



cark! last picture ntuk entry aku ary nie
sweet kan? bagi aku sweet sangat.! hope korang
kekal sampai bila2 ky? kawin
jgan lupa jemput aku ;D lol

ok lah, jari aku dah merintih supaya aku berhenti menaip.
muahaha dia udah capek. last aku nak type, hope anytime dapat hangout cam ni
lagi ky? sayang korang ketat2!

                                                                                                                                        assalamualaikum :)

LOVE;
tikahman.

-Past- | -New-