SUPERMAN


Tuesday 19 June 2012 | 06:05 | 0 Words
assalamualaikum :D

eyah, *tengah memanjat* penat tau
kita panjat gunung ap tau?
gunung Tahan, cit.! gunung Tahan jea pon,
hahaa ok, just kidding >.<

creadit to my : crush!

ku tiba lagi..
bersama rasa rindu datang bertemu...
di ruang hati kecil yang berbicara...
ingatilah diri ku bersama...
kenangan itu...

walaupun ku lihat bintang-2 di balik awan...
gugur nya ke bumi menjadi impian...
tak kan ku lepas apa yang ku harap kan
kerna ku untuk mu :')

sapa taw lirik lagu ap yang tikah type bagai kan nak mati tu? panjang! penat tahu,
*ok,ngungkit* kot suka lah, hahaa lagu tu creadit ntuk my crush! hope U
 like it muah3! lol

hahaa panjang kan saya membebel,? bia lah blog saya, tak suka? anda boleh angkat kaki
dan bela dari sini, hahaa gurau-2, blog adalah tempat kita meluah kan perasaan melepas
kan gian n bla bla bla so why not saya menaip pepanjang kan2?

ok, actually I wanna to talk about my mid year result, exam ny da lepas sebulan  but
hari ni baru dapat full result and no.exam.. wanna to know my result? result mid
year agak terok, n result ni boleyh di buang dan di campak ke dalam laut cina =..=

mid year test:
bahasa melayu : 66% (aku ni orang ap? keling ke? bm pon b)
bahasa inggeris:75%
sejarah            :70%
mathmod         :75%
pai                  :80% (Y), ok nie banga sikit)
account           :71% (dapat belas kasihan dari cikgu)
physic             :46% (pandai ny aku -..- korg ad? tak ad kan? so diam)
addmath         :50% (erhum-2, lols)
kimia              :55%
bio                 :47% (nurul atikah tidak layak untuk menjadi docter)

ada 2 FAIL.. see? ualls ad ? tak ada kan? :'( tadi da kena lecture nan ayah,
ok2, saya ngaku yang banyak main, tu yang result cam ni ni.. lumrah budak-2 kan?
kuat main, :D jumaat ni ad hari tanda kasih, ok, tak nak kasi ummi datang,
MALU nan result *tutup muka xD* and ofcourse cikgu komen2 sal
pangai aku, hahaa LOL, ok la babai :B

                                                    LOVE;
                                                 TIKAHMAN.


-Past- | -New-