SUPERMAN


camping time !
Tuesday 17 July 2012 | 01:44 | 0 Words
assalamualaikum BLOGGER :D
memberi salam itu sunat, tapiiii
menjawab salam itu wajib taw (Y)

awcak! hahhaa hari ni twetter busy dengan twett
*pelajar sekolah seluruh negara pada sesi 2013 mungkin di bnar
kan membawa h/p ke sekolah Wee Ka Siong*
semua orang twett pasal menda yang sama, handphone-3 and
handphone !ada yang tak sokong najib kasi bawak hp ada jugak
yang bukan main lagi suka lagi, siap suruh najib buat hp
blackberry 1MALAYSIA lagi bhahahaa...
apa lah hang pa ni, Wee ka siong tu kan cakap MUNGKIN
so, semua tu masih di pertimbang kan.. bukan da 100%
taw.. haiyaaaa -.-"
ok stop till here, tak mau ulas pepanjang

actually semalam baru balik dari camping.. habis sakit-2 badan
jalan pon cam robot da -.-" hahha time kat sana sehad walafiat je
balik umah je teros keronik.. :V
camp tu dekat Uitm Sri Gading, jengka..
three days two night..

hari ni ramai yang tak datang sekolah, aku p skolah pon
sebab nak amik gambar class , if  not
hihii jangan harap lah aku nak jejak kan kaki kat
sekolah.. kuang-3 =.="

tak taw nak type apa lah.....
okayyy.......... camping tu seriusly awesome! and
advantur gegilosssZZZ kot!!!
time 1st night tu kita ada night walk
pukul 12 malam.. 1st time aku jalan lam utan
memalam di temani bulan dan bintang..
takpernah hayat lagi aku jalan lam utan memalam
buta cam tu, pengalam baru kot ^0o^
naik turun bukit ! waaauuu! seram -.-"
konon cikgu nak soh tengak haiwan yang selalu
kuar time malam , but sekor natang pon aku tak nampak -.-'
semut ada lah :0

activiti yang paling best time last nigt kami kat sana,
activiti "burung pungguk"
seriusly seram sangat-3.. walaupon just lower 6 yang belakon
jadi hantu activiti burung pungguk tu mmg menjadi :K
ada yang pengsan lam hutan, and ada aku dengar ada
yang kena histeria.. tu lah menjerit lagi kan -..-"
(ceh! cam lah aku tak menjerit) LOL
time kat lam hutan tu aku kena kacau dengan helper
dia main tarik-2 lengan baju aku n kibas
kain putih, and buat bunyi hantu kat telinga aku,
(sumpah seram bodoh! time ni lah aku nangis)
aku ase orang tu laki taw sebab aku tak senga terajang
dia punya "BIRD" then dia cakap kat kawan dia
"ucup, aku dah tak sanggop, . asyik aku je yang kena terajang"
aku tak cm suara sapa.. aku nak mintak maaf..
bukan sengaja aku nak kung fuu kau cam tu.. -.-'
SORRY!

maybe ni last aku p camping dengan kawan-2
sekolah aku.. next year da SPM.. no more
camping! -,-" erk? grrrr~ but alhamdulillah tahun ni
perkhemahan yang paling awesome paling best!!!
dapat kawan 1 kemah yang 1 kepala
najwa, hafizatul *kuatamakan* syaz, n anis :)
geng-2 asraf , and farhana semua nya ok (Y)
alwayss in memory <3 :')

ok lah wanna to sleep
good night !
                                                                   TKANMAN


-Past- | -New-