SUPERMAN


hey JULY xc
Monday 9 July 2012 | 07:33 | 0 Words

(ignor kan bunga telur tu -.- )

assalamualaikum :)
jawab lah salam tu, dapat pahala tau .. and jawab lah
salam tu sambil tersenyum, macam yang saya senyum kat dalam gambar tu :D
hahahaha LOL (MAAF saya terover happy)

first of all, welcome JULY ! bye JUNE.. dah masuk bulan JULY kan?
kan-3? kan? cepat benor masa berjalan , masa berputar, masa berdetik and dll
wahai cik dan puan masa awak tahu tak sesungguh nya manusia itu leka dengan kerja dunia
sampai kan masa hari minggu bulan dan tahun yang salih berganti langsung tak terasa nikmat nya.
:") sedih kan? tapi apa yang boleh kita buat masa yang lalu tak boleh kita
undur balik.

time 3 july hari tu nisfu sya'ban.. buku amalan kita dah di angkat oleh malaikat
dan di ganti kan dengan buku amalan yang baru  :) so, ubah lah perangai kita dari jahat
kepada baik.. dan dari baik kepada lebih baik. insyaALLAH kita mampu ubah pangai kita
sikit demi sikit kan? sesungguh nya tak semua manusia yang sempurna dalam dunia ni.
semua mansia pernah buat salah, dan tak pernah lari dari melakukan kesalahan.
so, jangan ingat diri anda semua tu perfect sangat :)
muhasabah diri k? termasuk lah saya -.-

Hope bulan july ni lagi better dari bulan june.. I hope so.. AMIN-2
btw, lagi berape minggu je lagi nak puasa. YA ALLAH tak sabar nya!
tak sabar nak bangun sahur, nak g bazar (bhahahaha) nak solat terawih
and yang paling saya tak sabar malam LAILATUL QADAR.Korang pon mesti sama macam saya kan? tak sabar nak tunggu puasa
kan-2?

 :DEAR JULY :
PEALSE BE NICE TO ME.!

love:
tikahman :)

-Past- | -New-