SUPERMAN


never say good bye !
Saturday 28 July 2012 | 02:24 | 0 Words
bissmilahhirahmanirrahim :)



aw cark! my face look so weird ! ignore it
gambar tu nak fokus kan dekat budak yang pakai baju
biru tu :D
*nur najwa hanim ibrahim*

ok, sebenar nya berat jari jemari aku nak menaip entry ni, but hanya kat blog tempat aku mncurah
semua rasa hati aku :') sadis nya!!!!! ok back to the point, actually najwa dapat SBP intergrasi
Kerdau, congrate kawan! maybe bukan ko yang nak pergi , tapi mak ko yang suruh pergi kan?
ikhlas kan hati ko kat sana , bak kata syaza mak kita selalu pilih yang terbaik ntuk kita.. remember
that..
najwa, tak boleh kalau ko tak pergi sana? huuu sayang nak lepas kan ko pg,
nanti sape nak teman aku time tuisyen physic? sape nak teman aku usha crush aku kat tuisyen?
nanti tak de orang yang nak gosip-2 time class bio :3 :'(  kita banyak habis kan masa time
camping, i will remember the memory wa !
remember this :
*take gud care kat sana k sayang
*jangan tinggal solat
*study smar never study hard !
*gud luck ntuk SPM next year
*jangan lupa aku
*maaf kan salah n silap aku yang
tersengaja atau pon tak sngaja :(
*halal kan semua menda yang ko kasi kat aku
*aku sayang ko !

ok lah, tu je yang nak type.. miss you najwa!
asslamualaikum :)

-Past- | -New-