SUPERMAN


sayang saya untuk awak
Monday 9 July 2012 | 07:34 | 0 Words


hallow guys!
malam yang indah ditemani bintang yang berkerdipan
dan bulan yang cantik..
indah sungguh ciptaan TUHAN kan?

actually saya bosan, and baru lepas cari paper BI yang entah kema menghilang..
paper-2 please come back to me.. :'( if not kita kena marah dengan tecer
ZAINILA.. :(  kena rotan maybe? ketuk ketampi? (dahlama tak kena ngeh-2)
 tak pon kena duduk luar kelas
oh! maybe! malu lah! turun saham I bhaha :'P

kadang-2 ALLAH turun kan hujan dengan ribut petir.. then kita tercari-2 dimanakan
matahari? rupa-2nya ALLAH berikan kita pelangi, begitu jugalah dengan kehidupan kita..
bila kita menangis, one day kita akan tertawa.. kita tak boleh juga kalau setiap masa kita asyik
ketawa, sebab itu ALLAH turun kan kita ujian dan dugaan, supaya kita faham erti kehidupan
dan kita tidak alpa kepada-NYA :)




creadit to my sweet heart :
saya...... sayaaaaaaaaa
saya nak mintak maaf! susah sangat nak type!
pasal post kat fb tu.. saya tau awak marah..
ke tak marah? klau tak marah boleh saya buat lagi (Y)
time tu tengah hot, saya bertungkus lumus siap
kan essay tu, tiba bukak masej awak yang ala ala
tetttttt..... tu cakap tak nak msj dah
lain kali kalau tak nak msj jangan msj
saya.. awak buat hal awak, saya  buat hal
saya senang kan? ke susah?
SAYA HARAP AWAK FAHAM, :)

LOVE NOTE :

         Jangan sayang someone terlalu cepat kerana bila dia tinggalkan kita, kita mesti susah untuk lepaskan dia.
                  Jangan terlalu berharap pada someone, kerana, bila itu hanya mainan kita juga yang kecewa.
                                    Jangan terlalu rindu seseorang kerana kita akan tertunggu tunggu.
                                                                                                        dan
                         jangan juga kita terlalu benci dEkAt seseorang kerana ia boleh bertukar menjadi sayang.

TAKE NOTE ky?
assalamualaikum :)
nurul.atikah.azaman.



-Past- | -New-