SUPERMAN


kenang mu dalam doa ku
Friday, 24 August 2012 | 00:55 | 0 Words

al-fatihah ntuk kau :')



bismillahhirahmanirrahi ;')
mulakan sesuatu perkara dengan lafas bismillah .
ketepikan semua entry aku pasal aidilfitri, nanti-2 aku update lah blog ni pasal raya.insyaALLAH kalau aku panjang umur. raya tahun ni raya yang paling mengejut kan bagi aku.
sepanjang aku hidup tak pernah lagi aku kehilangan kawan . baru aku tahu cam mana hilang nya
seorang kawan tanpa kembali. alfatihah untuk arwah MOHAMMAD AFIQ ASHMIR . dia
meninggal dunia time raya ke -3 selepas zuhur . punca yang aku tau dia meninggal sebab
accident, langar tiang *kot*.

aku tak sempat nak mintak maaf kat dia. aku harap dia maaf kan salah dan silap aku sepanjang
aku kawan dengan dia. walaupon tak berapa rapat cam kawan-2 dia yang lain.
insyaALLAH aku akan selalu doa kan kau tenang kat sana ashmir. :') sedekah kan
al-fatihah ntuk kau . nanti dah tak de da orang nak tweet aku ''adik tikah........." aku
selalu marah bila kau panggil aku adik n bahasa kan diri kau "abang" aku kata kau gatal.
:'( huuuuu . kau baik orang nya, tak banyak songeh . friendly.
dan aku harap dengan ke baik kan kau kat dunia kau akan
bahagia dan tenang kat SANA . insyaALLAH
AMIN :')


M.A.A.R



nak nangis aku baca status kembar kau . :'(

P/S; sesungguh nya hidup itu LAWAN nya mati :')
dan mengigati mati itu SUNAT .

AL-FATIHAH .


-Past- | -New-