SUPERMAN


salam aidilfitri :D
Thursday 16 August 2012 | 10:03 | 0 Words

bismillahhirahmanirahi :)



assalamualaikun *jawab! tak jawab aku tumbuk kang*
muahahah, sihat kah kalian? harap semua nya sihat kay? kalau tak sihat
jangan lupa makan ubat. :)

alhamdulillah , dalam sedar tak sedar kita dah di akhir bulan ramadhan. sunggu aku cakap
bulan ramadhan tahun ni tak terasa sangat-2 bagi aku.. bagai kan air hujan yang mengalir
di malam hari -,-" *eh sama ke? hahhaa tup tup lagi dua hari nak raya. YA ALLAH
cepat nya masa berlalu, aku rasa macam macam macam *okay gagap* macam baru
je semalam aku start berpuasa. harap tahun depan dapat bertemu lagi dengan bulan
yang penuh limpah RAHMAT dari ALLAH ni :) AMIN

okay, cam mana dengan prepareration hang pa dengan hari raya? mesti semua barang
baju kasut raya dah siap beli kan? baju raya warna ap? ap? unggu? eh! kita sama lah!
set and kenyit mata sikit >.o  oh yeah! ahhaahaaa

korang semua mesti dah tak sabar-2 kan nak raya? tapi mood raya tu langsong tak de
bagi aku. maybe sebab aku dok dekat nan family kot *kataAHMAD* dekat
twitter and facebook semua nya dah bising pot pet pot pet pasal raya post itu ini.
nampak tu? semangat raya la tu. :D


semoga aidilfitri tahun ni membawa seribu dalam sejuta kenangan buat kalian,
tikah nak mintak maaf kalau-2 ada buat salah , terkasar bahasa terlanjur bicara
terOVER itu dan ini. aku manusia biasa, tak lari dari buat salah. so, ampun kan lah
kesalahan aku kay? dari hujung rambut sampai lah hujung kaki :')

buat syaza syahmina yang aku sayang + yang aku cintai *wooo* ahaha
raya ni jangan makan banyak-2 nanti pipi kau mengembang
mula lah bising , bhahhaa. jaga diri kay raya ni, jangan main mercun tau :P
DUIT raya aku jangan lupa :P sorry sbb tak dapat join iftar tadi :'(

rakan-2 twitter and facebook
special wish to youguys! salam aidilfitri maaf zahir dan batin :)

p/s: sorry kat syida, time awak datang umah tadi saya tak de
thanks card and duit raya tu :* <3 you.

tkahman :)



-Past- | -New-