SUPERMAN


lallalaa HARI RAYA datang lagi
Sunday 2 September 2012 | 07:14 | 0 Words

 asssalamualaukum..

fulllamak ! fuyuh fuyuh fuyuh ! *tikah kena sawan siput sedut* ahahhaa, okay gurau. bengang? sila kasi penumbuk yang hangat di pipi ku yang gebu ni, ahaha gambar kat atas tu sesaja je aku besar kan lebih dari gambar yang lain, nak tahu sebab apa? sebab nya aku dan cik zatty kelihat comel di situ ea. okay , sila ambil pisau dan tikam aku skarang jugak ==' aku je zatty tidak ea :p okay, tutup cerita comel cantik lawa n bla bla bla.. erhum-2 tau tak aku nak cita pasai apa ni? tau tidook? hah?! tak tau?! ni aku rasa macam nak kasi kaki je ni. bukan main penat aku type tajuk entry aku, boleh kau kata tak tahu? ok, bulat kan mata kamu kamu dan kamu yang cantik tu then baca lah tajuk entry aku tu :D ha so harini jom citer pasal raya. dan bila cerita pasal ''RAYA'' tu mesti lah banyak gambar-2 yang di snap kan? untuk apa? untuk kenang kenangan kasi cucu cicit tengak nanti bila da tua . "oh cantik juga nenek aku ni time muda" terus kembang 14inci lobang idong . hak-2.

                                okay, when we talk about raya mesti ramai yang suka kan, sebab time raya ni je lah dapat duit dari saudara mara nenek n atok kan? so korang tadah la tangan , tak pon tadah dulang, buat muka tak malu mintak duit raya dekat depa. hik-2 aku ni makin besar makin banyak pulak duit raya yang aku dapat, pasai apa aku tak tau. tapi alhamdulillah lah kan, aku mintak pon tak, da orang kasi senyum then amik lah sampul duit raya masok la lam purse apa lagi kan . macam biasa lah asal kan raya pertama je mesti raya kat kampong ayah dekat area pahang jugak , dkat Kuala Temberling, raya kat sini sumpah meriah gegilos! expercialy when semua adik beradik ayah balik beraya sesama. almaklum lah , adik beradik ayah kan ramai, tu yang meriah bukan main tu . mmg macam pasar Siti Khatijah la riuh nya. bunga api n mercun meletup sana sini . tapi tahun ni ramai yang beraya dekat kampon belah suami . so raya nya biase-2 aje. raya kedua kami sekeluara off to Kuala Terangganu, kampung halam ummi, first time kot balik beraya kat sana, best la jugak, tak dok umah, asyik bjalan je.. pergi berkelah la, bbq la open house la, okay family belah ummi AWESOME!


gambar yang banyak-2 lagi ada dalam camera  abang black, pergi lah tuntut kat dia. --" 
selalu nya asal kan raya je mesti akan ada open house kan? act, close house pon ada , hahhaa.. tahun ni ummi aku tak buat open house , penat kata nya. dua tahun lagi baru buat. atoto lama lagi tu mii . :'(  so , for this year aku pergi melantak plus mencekik kat rumah kawankawan aku aje la. sebelum ni aku tak pergi pon kan rumah korang? hak-2. tahun ni ramai la jugak yang buat open house, not close house kay, balik-2 je da pergi rumah baem, lama da tak jumpa kau bro! g makan-2 umah dia, eh! btau mak kau masak laksa best ! selamat aku tak makan abis seperiuk.


okay, time ni kat rumah cikgu mastura.. pergi umah dia da petnag da . di ajak nya pagi. petang nak masuk
senja baru kami tunjuk kan muka , :D 

kat rumah ibrahim aka BAEM ! jangan di tanya kenapa dengan si badrul yang dok menadah tangan tu.. nak mintak duit
raya lebih agak nya . suka gambar ni sebab nya, tetttttt siaran terputus . bia aku sorang je lah tau kenapa . :)

 okayclse story about open house ke close house ke , flying house ke, ace ada ke flying house? okay aku da mengarut. sila ambill lesung batu dan ketuk-ketuk kepala aku ni. ==" pendek kan cerita , khamis lepas sekolah aku ada buat sambutan MERDEKA RAYA . Atoto first time kot aku dengar MERDEKA RAYA . alalala kolot nya cik tikah ni, tak pelah . do i care? NO *menjerit sampai merah muka* sambut raya sambil sambut merdeka kat sekolah. tahun ni meriah lah jugak sambuatan merdeka dekat sekolah. kak Tun berusaha gigih ntuk memeriah kan majlis yang dia plan . tahniah cikgu HALIMATUN (Y) berejam dok dalam dewan yang even dia tah pape sampai kan perut aku time tu da menyayi lagu irama pop yeyeh zaman 6o-an.. awesome kan? --" grrr~ selamat tak termuntah darah aku duduk lam hall tu .

yeahh! bergambar dengan budak-2 class 4rk dan 4pz.. aku sorang je budak 4ab..  saje buat muka tak malu . :P
yang pakai tudung pich and biru lam gambar kat atas tu cikgu tau, and ada cikgu Imran kat pic atas tu.

auuummmmm! bergambar bersama qian niee *cam tu ke spell nama awak?* maaf klau salah :D canti kan dia plus ayu , plus comel !  budak cina kat class aku. sorang lagi student cina kat class aku Than , kemana hilang aku tak tau .



tengak dari kanan . kanan aku kata bukan kiri ke kanan. cucuk biji mata kang, kih-2 *gurau*


aku aku aku akuuu *tetiba gagap*  actually aku suka gambar ni, tengak tuh , aku dengan niesaa cam kacip je , sedang kan kami baru je rapat . (tengak najwa: dia tido time tngah snap gambar, apo daaaaaaaa)



aaaaaaarrrrrrr *menjerit sampai pecah bangunan* saya suka gambar ni. . nak pak comel, agagagaa! cer tengak muka cik jajjaa , ayooo , muka sakit perut nak bersalin kah? oh! jangan di persoalkan, cik zatty berkaki ayam, and me bertanduk di kepala , nissaa? ap yang kamu buat? -.-"


nampak tak yang pakai baju biru tudung pink tu? nampak tak? tak nampat buta. yang tu patung barbie yang boleh bergerak, kah-2 percaya? mmg ting tong lah kau :P . itu iewa, dan yang sebelah tu pulak elin, okay sama-2 cantik :3 jeles sungguh :'(





 mind entro dear? ahhaahaha yang berhujab purple tu nabilah nama nya, yang peace kiri kanan tu hafizatul erhum! amoi yang berpakaian merah menyala tu our amoi nama nya Shayz


tiga orang anak dara ni pulak ex adik bilik aku time kay asrama dulu, starting from green : atikah *arrr! nama kita sama* syira , and biela . sayang korang ketat-2 :D



errr! i also love this picture damn much! i dont know why, tepuk dada tanya sama lu punya otak .


student 4pendita za'aba and 4 ibnu majjah.. sorang je budak class arab kat situ . suri nama nya , berhijab pink.. tengak tu! najwa, sempat lagi dia minum air kan? =="



K.A.M.I :) syaza amat di sayangi oleh semua orang, tengak tu, pakat nak peluk dia, alololoo bangga lewtuw .


me with my friend, ada sorang tu nak amik gambar dengan dia tapi ....... tak pe lah bia aku sorang je lah yang tau sebab apa :') miss you SASA ada pic dengan Sully je ha, tak pe lah .



layan lah gambar-gambar yang aku rompak dekat facebook hang pa ni , jangan mara ea :) mika dengan elin sweet manis macam gula melaka :) bad ang kak lissa sepadan :)

so, so so ni je ah story raya aku, tak merani bagi korang? tak pe , janji bagi aku teramat-amat menarik, . ahak ini la orang yang suka syok sendiri. kesian korang baca entry aku yang panjang berjela ni kan? baca buku sejarah and buku biology pon tak panjang cam ni kan? aha, malang nya korang da baca sampai habis da pon entry ni, give a big claps! ha! by the way , welcome september! and say tataa to august. next month final exam are waiting for me! seram boh! cam nak kena baling dengan mercun seram nya, so i must stop blogging facebooking and twitter :'( sob-3 boa kan wa success lam exam! ntuk batch 96 ! good luck!

esok birthday syida and dilah .. happy birthday to both of my bestfriend! hanya doa mengiringi kalian :) korang da tua , wekk :P hadiah tuntut kemudian.

selamat hari raya , maaf zahir .

-Past- | -New-