SUPERMAN


when Nurul Atikah is crazy !!!!
Tuesday 2 October 2012 | 03:49 | 0 Words



ASSALAMUALAIKUM ! *suara habis garau* ekekeh! jawab ea salam aku tu penat je aku type hang pa tak mau jawab salam aku, ni nak nangis ni . uwaaa sob-3 . da nangis satu baldi besar ! LOL

sebelum aku membebel lebih panjang bin lebar hangpa tak yah risau aku da pergi hantar blog ni kat kedai supaya pekerja tu cuci blog aku yang berhabuk plus yang da di penuhi lalang-lalang ni . almaklumla da berkurun aku tak update blog ni, yes! akhirnya aku dapat jugak mencatat rekod baru. eh rekod baru? apa yang rekod baru? rekod tak update blog paling lama :) last update this blog 9 sept hari tu kot, kot la kan . but now its already bulan october! oh myyyy! *tahu ke ummi aku aku sebut oh myyy mampus aku kena penampo* actually aku busy sikit , sikit la tak banyak mana pon . as you guys now my final exam just next week . aku masih lagi boleh oh twitter facebook stalk my crush <--- tabiat ni memang tak boleh nak di pisah kan dari diri aku . nampak tak betapa tak sedar diri nya Nurul Atikah ni, exam da dekat eh! bukan da dekat tapi memang da nak sampai waktu nya da pun masih lagi nak main-main, TAK SEDAR DIRI ! memang perangai aku study last minutes , then mula la darah tinggi naik . eceh sejak bila pulak aku ada darah tinggi ni . maksud aku stress akan melanda diri aku . sampai rambut yang lurus-2 pon boleh bertukar jadi kerinting stress sangat study kan. ahahaha bila aku duduk sesorang lam bilik aku datang berfikir, cepat nya masa berlalu ni da bulan 10 then 11 then 12 then we clebrate our new year that year aku da masuk form 5 .  tahun yang amat-amat penting bagi aku dan kawan-kawan aku . insyaALLAH kalau ada rezeki tahun depan last year pakai uniform sekolah . then countinue study at IPT . saat-saat yang aku nantikan :') insyAALLAH kalau ada keizinan dari ALLAH . tapi SUMPAH aku kata tahun ni aku banyak main. banyak tidur tapi study pon banyak jugak . pantang tak ada cikgu terus aku membuta dalam kelas . aku pon tak tau la cam mana aku boleh jadi sampai macam tu sekali . hari ni aku ponteng class bio sir Zuraidi . wooo! first time kot aku ponteng class sepanjang aku bergelar student . klau la ummi aku tahu maut aku kene kerja kan . tapi aku tak masu class bio ada sebab kay , aku sakit perut -,-" ni pon perut aku still sakit lagi ni ha . tapi tangan da gatai sangat da nak menari-nari atas keyboard lappy ni , nak buat cam mana kan .

hari ni aku rasa semua beban yang aku simpan sorang-sorang selama ni semua nya aku da lepas kan kat kawan-kawan aku. lepak and sharing story dengan best buddy aku tadi . alhamdulillah . betul la kata najwa kalau kita simpan lama-2 menda tu nanti kita jadi GILA . tau? kalau tak tau p bukak kamus Dewan edisi ke-4 :D *senyum nampak gigi* thanks kawan! tu untung nya kita ada kawan . friendship is everything you know! okay bila sentuh bab '' frienship '' ni kekadang agak sensitif . sebenar nya benda ni lah yang penting dalam hidup kita right? tanpa kawan mana mungkin kita dapat gelak ketawa sampai lupa dunia . bak kata orang nak cari kawan untuk gembira tu memang senang tapi bila nak cari kawan menangis tu agak susah . ada orang tu time senang je dia datang menempel kan kita tapi bila kita susah fuuhhh! cepat je dia angkat kaki cabut lari . ni bukan nya kawan tahu? aku rasa hangpa pon tahu nak menilai mana kawan yang betul-2 kawan dan yang tidak kan? so, berhati-hati dalam memilih kawan kay guys? jangan jadi macam aku :') da 3 tahun kot aku kawan baik dengan dia , memang dalam banyak-2 kawan aku dia lah tempat aku meluah kan semuanya tempat aku mintak kata nasihat tempat aku cakap itu ini tapi mana kita tahu kan tiba je this year you change bebeh . perubahan yang drastik maybe . aku kekadang menangis sesorang pon ada jugak . hahaha kelakar kan? tapi apa kan daya, dengan cara macam tu je aku dapat lepas kan semua menda nak ceri kat orang lain aku tak jahat lagi nak bukak aib orang . but depa sendiri pon nampak perubahan perangai kau . tapi sekarang kita da baik kan? da boleh bertepuk tampar macam dulu kan? tapi aku still rasa jangal bila get close dengan kau . bebeb kau tahu tak aku teringin nak balik sesama dengan kau, nak keluar rehat dengan kau sesama nak kau teman aku mana je aku pergi tandas, jumpa cikgu, jalan sana jalan sini . aku ingat lagi last aku pengang kau time aku kuar nak balik kelas nak pergi amik kertas yang tertinggal time physics, aku ingat kan kau syikin then aku trus pegang tangan kau . kau tahu tak betapa sentap nya aku bila aku tanya hey sapa ni? then kau kata 'eh, terkejut aku'' ketar tangan aku takut kau marah aku pegang tangan kau :') tapi apa yang boleh aku buat benda tu hanya aku mampu luah kan dalam blog ni :') aku rindukan friendship kita yang dulu, tak ada orang yang boleh tukarkan kau dengan kawan yang lain .


 itu lah orang cakap nak mencari SAHABAT itu susah teramat-amat susah bagi aku! kawan akan sentiasa ada bila kita gembira bila duit kita tengah menebal, tapi nak mencari seorang SAHABAT tak semudah tu . tak semua jugak yang ikhlas nak berkawan dengan kita . ya aku bersyukur aku di kurniakan kawan-2 yang faham aku , ada masa untuk dengar masalah aku , malah diaorang kasi kata semangat lagi kat aku ! thanks syaza , najwa , suhana ! aku sayang korang :')
guys, korang tahu tak dengan kawan-kawan la kita berkongsi . even makan dengan minum pon . kadang-2 pinjam homework pinjam calculater, buku , gunting gam, pencil time tertinggal . dengan kawan kawan juga kita akan merasai susah sengang . dengan kawan jugak kau akan belajar erti kesabaran dan kepercayaan . dan yang paling penting kawan mengajar kita erti kasih and sayang .



yeah! my yayang and my adik are sitting for exam. wish both of you dapat result yang bobom pow! yang awesome gitu . tak lupa jugak kat dilah and abe B ! esok last exam kan? i just only can pray then best to youguys! tak lupa jugak untuk rakan seperjungan aku batch 98, good luck for final exam ! make you parents + your family + yourself + your boyfriend *tak perlu kot * proud with your result !

p/s : dear october please be nice to me . aku harap bulan ni lagi baik dari sebelum nya , rajin kan diri menghadap buku ! bukan menghadap muka buku -.-" wakakaka 

-Past- | -New-