SUPERMAN


you make me crying in my smile !
Wednesday 24 October 2012 | 00:04 | 0 Words
assalamualaikum CINTA waalaikummusalam RINDU :')
fuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~ *Aku tiup habuk* see da bape lama blog ni aku abai kan, aceh! tak sampai setahun pon . oh sungguh ku kata kan , aku amat merinduimu sayang, dear blog aku baru habis final exam kay! tu yang kau terabai sikit tu, muahaha *tikah senget* rindu nak menaip, rindu nak berbecok dengan blog aku. memandang kan da lama tak berblogging, so mestilah banyak menda y6ang nak story right?




exam :
 okay la, pendek kata, aku da freedorm! yeahhh *joget oppa oppa oppa jerantut style* ahahaaa hows your final exam?  serius aku cakap soalan final exam aku teramat tough, bagi aku la kan.. chemistry! bayang kan bahagian essay maybe aku tinggal kot, tak pernah hayat aku tinggal ! oh, mummy tidak dapat ku bayangkan result aku nanti cam mana, wuu takot doe! pejam celik pejam celik, da hujung tahun kan? alhamdulillah aku da nak masuk form 5 next year, war of the year ! class mesti pagi petang, tak cukup petang, malam pulak, mapuh aku g ni.. mati sambil berjalan la aku tahun depan, bhaha.. hari sabtu lepas kawan-2 aku p kuantan, ea la aku tak dapat ikot, :'( *nangis satu baldi* korang p mana? kilang asuri? and ECM kan? nice, dapat luangkan masa dengan batch, uhukk rugi nya aku, tapi aku dengar korang gadoh? pasal apa? okay tak mau tulis kat sini, muahah da da la tu nak bergadoh, macam budak kecik kay? berfikiran la matang sikit, hal kecik tak payanh nak di besar kan, berfikiranla macam orang yang da matang, even kau tak matang pon lagi kan, kah-3 jahat aku ni, yes ! aku memang jahat. so? tak puas hati, p mam la  .
cinta saya : (24.oct)
post yang ni khas ntuk ZAINULARIFF BIN BROHAN :
awak, last nigh last kita couple kan? ahaha akhir nya putus jugak, :')  setahun berapa bulan erk? (malas nak kira !) ingat kan sampai jinjang pelamin *just a joke* i dont know why, maybe sebelum ni awak cakap saya selalu buat keputusan main-2, saya tak serius dalam apa yang saya buat, but saya da lama fikir semua ni, tak tenteram pulak hidup saya. buat pertama kali saya break dengan bf saya dengan awak lah saya tak nangis saya tak rasa kecewa langsung saya masih lagi boleh tergelak baca msj awak, betapa awak seorang yang cool.. but I cant countinue this relay, saya banyak terasa dengan awak. okay stop till here, maybe kita lagi bagus berkawan, just like before kan? berkawan is more better than kita bercouple. awak cakap ramai yang jadi kan awak buah hati kat MRSM ? couple la dengan diaorang, pergi masuk meminag terus, bia saya jadi pengapit, huh! sebab apa kita break bia saya sorang je yang tahu kenapa lagi pon awak tak banyak tanya macam selalu bila saya mintak break berjuta pertanyaan awak tujukan kat saya. BUT semalam haya dengan 1 soalan je, ''awak serius ke'' ahaha kay, good luck in whatever thing that you wanna do.

p/s: kalau awak tak tahu nak jaga hati seseorang, jangan cuba untuk dekati dia. :')
16.9.2011 till 23.10.12 :')



i'm single :D

nampak tak nampak tak? aku dapat status baru, muahahha! sapa nak masuk meminang mai la, alamat aku :
T 12345 taman kuntilanak pahang darul makmur.. datang jangan tak datang, bhaha single tu seronok guys! aku tak rasa bersalah nak msg dengan kawan-2 aku yang lelaki. krik-3 ahaha kay done till here,
jumaat ni raya haji kan? so korang raya kat mana? wanna share with me?  chat kat chatbox tu kay :) selamat hari raya korban semua :B

p/s: It's hard to forget someone whogave you so much to remember :')

-Past- | -New-