SUPERMAN


COKE and SUNDAE ! :D
Monday 12 November 2012 | 08:25 | 0 Words


 hOi, Assalamualaikum Orang sebelah ! ekekehh bukan main la aku kasi salam :D
hati rasa girang, jiwa rasa tennnaaag,. awat? sebab nya aku rindu tahap dewa nak menaip ! rindu sangat-2 LOL ada jugak orang macam ni kan? -.-" orang lain rindu kat bf/gf la rindu kat crush la, but me? miss typing kakaka *gelak orang kaya*

Mula-mula bercinta, semuanya indah belaka..
Tapi sampai saat angin taufan melanda,
begini lah jadi nya,
merana tak tentu hala..

LOL aku berjiwang tetengah malam buta ni pulak da.. pengaruh novel -.-" abaikan tiada kaitan antara yang hidup mahupun yang mati. seriusly malam ni bosan tahap gaban kut, dengan hujan nya kerja aku dok menguyah je dalam bilik ni, makanan? adik aku yang masak kan, untung ada adik yang rajin, kerja aku melantak je.. tapi tak besar-2 pon uhuk-2 sobs :'( sedih kut ! okay, enough-2 -.-' bagi budak sekolah macam aku ni mesti da start berhoney moon dengan cuti panjang kan? sebulan lebih kut kita cuti, woo lama tu ! bukan boleh membuta sampai matahari tegak atas kepala korang, tapi sampai matahari bertukar kepada matahari balik korang boleh tidur ! jangan tak bangun-2 sudah la :p amik kau ! sebelum ni bukan main bising dekat twitter, ''eh ! esok isnin? benci la, na kena iron baju la nak siap kan homework la bla bla blaa " sampai naik loya da anak mata aku dok baca tweet yang sama. tapi kan semalam twitter sunyi dari masalah ''aku tak suka isnin'' ahaha macam-2 la korang ni. bila cuti pon da panjang mula la rindu itu la rindu ini la, selamat tak cakap aku rindu jamban sekolah aku la , bhahha! *gelak sampai terburai isi perut*

cuti yang panjang lagi membosan kan ni aku habis kan masa berhoney moon dengan novel yang aku da pungut dari kawan-2 aku, baca novel sampai nak termuntah darah baru aku siap kan homework yang ckg bekalkan kat aku tu. banyak woo. sepatut nya cuti-2 cam ni tak payah la kasi homework, nama lagi cuti kan? cuti dari segala benda. eceh ! banyak cantik muka kau tikah, kau tubuh kan sekolah sendiri la kalau mau macam tu. ekekeh! nanti suatu hari nanti, jangan cabar aku. :B
                                         
            start next week aku da busy dengan tuisyen. hidup ni memang tak kan berakhir selagi kita bergelar PELAJAR. kekadang aku bosan jugak asyik belajar je, cerdik nya tidak pon *choii mulut macam longkang* next year da nak exam SPM lagi mau bosan bosan *sila ketuk kepala nurul atikah supaya dia sedar yang dia tu da nak SPM tahun hadapan !* aku tak sedar diri lagi -.-" umur da meningkat, tapi ! tinggi aku tak meningkat pun, *eh ! tiba* ketar lutut, longgar segala sendi sendi aku bila cakap pasal SPM, takut tolong la paham. takut2 pon masih lagi tak mau nak sedar diri. biasa la tak matang lagi. Pak Semeon menoreh getah, piiigiidah! ahahahha nak tunggu aku matang? sampai kan kuda tumbuh tanduk pon masih belum tentu tau :P

okay, actually itu baru mukadimah aku untuk malam ni *malam yang berteman kan nyayian katak -.-"* aku nak share satu story yang aku baca penulis dia ILYA ABDULLAH nice name right? cerita dia macam ni *aku cerita ala kadar aje la ea* sorang pompuan yang ganas + gagah mengalah kan lelaki ............................. aku tak pandai nak ringkas kan story ni -.-" ah! tak kira tak kira ! aku nak cerita jugak. haiyaaa never mind ! aku aku ada satu akal !

SINOPSIS
coke AND sundae :
           Boleh ke Miss Coke yang gagah perkasa berjumpa dengan Mr. Right yang                                                  lebih kuat daripada pujaan hati pengiring jantung dia, The Rock? Ada ke
Mr.Rightnya tu? Bunyi macam pelik je...
Mr.Sundae pula dok pendam perasaan pada Miss Coke. Nakluahkan
perasaan? sampai kiamat pon tak kan n tak kan *ceh! pandai aku tokok tambah*
BUT, kalau Miss Coke dan Mr.Sundae bertembung, mesti nak gaduh and
perang mulut. kala hanjing and kucing yang jual kat kedai korang tau? :D
Sebab nya Mr.Sundae bukan mat jiwang karat. dia guna kan kaedah
 nak mengurat Miss Cokedengan kata-kata yang pedas lagi berbisa! *perh!*
 Miss Coke tu pulak jenis lambat pick up and slow nauzubillah!
Satu dunia dah tahu yang Mr.Sundae ada hati dekat dia dari zaman
 sekolah lagi. tapi macam yang aku cakap la minah tu slow nauzubbila -.-

and the ending is the best ending. seriusly aku tak pernah jumpa novel lawak cam ni tau? ayat-2 dia memang kaw doe! tapi tak boleh guna pakai dalam karangan BM la, reject terus! bhahha! aku baca novel tu boleh tergelak sampai tak terkeluar suara korang tau? ahahha teruk nya aku ^^v and kalau aku jumpa pasangan couple macam ni dalam dunia ni mesti awesome awesome and awesome much relay diaorang! tak boleh nak ungkap kan dengan kata-kata. kalau korang nak tau sejauh mana kebenarannya, beli la buku ni ! *aku peromot ni* Kaki Novel Enterprise.
Mr.SUNDAE : Syakir Bin Ilyas ( Dokter Cicak kobeng)
Miss COKE: Nur Azian Binti Idris (Gorilla)
 and the ending is the best ending. seriusly aku tak pernah jumpa novel lawak cam ni tau? ayat-2 dia memang kaw doe! tapi tak boleh guna pakai dalam karangan BM la, reject terus! bhahha! aku baca novel tu boleh tergelak sampai tak terkeluar suara korang tau? ahahha teruk nya aku ^^v and kalau aku jumpa pasangan couple macam ni dalam dunia ni mesti awesome awesome and awesome much relay diaorang! tak boleh nak ungkap kan dengan kata-kata. kalau korang nak tau sejauh mana kebenarannya, beli la buku ni ! *aku peromot ni* Kaki Novel Enterprise.

Mr.SUNDAE : Syakir Bin Ilyas ( Dokter Cicak kobeng)
Miss COKE: Nur Azian Binti Idris (Gorilla)

I don't define my world in black and white..
because there is too much hidding among the grey.
In life, sometimes you cant wait for something to come to you,
but you've to get up and go for it yourself even sometimes
people'll try to spoil yourhappiness..
just because they have nothing better to do !
Life always offers you a second chance,
It's called TOMORROW ! :D

okay guys last from me ! happy deepavali. ekekeh !






-Past- | -New-