SUPERMAN


2012 melambaikan jari jemari LOL
Monday 31 December 2012 | 03:02 | 0 Words
Assalamualaikum ! tok tok toookkk *ketuk pintu sampai roboh*…




errr apa kes tu? Tiba tak ada hujan taka da rebut tiba gambar aku tersegam indah dekat kat entry ni? Pe hal. Ahaha ni blog aku kay, tanah waa, lu bikin ribun sini apa hal? Tak suka sila angkat kaki. -.-“ okay aku main-main je. Gambar tu Nampak comel Nampak kiut nampak cantik *sila ketuk kepala aku* Nampak nammpak Nampak pak pakkk apa lagi? Hahaa gambar 60-an dulu saja di renew LOL. Okay pada pagi yang indah lagi permai ni jari aku dah buat tarian zapin kat atas keyboard ni, tu makna nya ada menda yang aku nak story. *buat gemak je lebih*.  Pukul 3 pagi aku masih tak tidur, mata tak ngantuk la tu yang tak tidur. Siapa yang tak tidur lagi? Meh sini dekat-dekat la sikit, meh set sikit kita geng! Geng tak tidur lagi, errr MALAM MASIH MUDA KAN? Tengkorak hang ! -.-“ *garu kepala yang tak gatal* actually baru siap buat note for physics! Alhamdulillah , berkat usaha aku berkat dari ALLAH aku sempat siap kan nota physics dalam masa 2 hari, tu pun nota untuk form 4 je, form 5 tak lagi hew-3 *angin sepoi-spoi bahasa :P* aku ingat kan tak sempat tau tak nak siap kan nota yang belambak ni . grrr tapi bak kata najwa:

            atikah: kau buat nota form 4 ke form 5 najwa?
            najwa :  dua-dua la.. dia nak yang tu, aku buat je la. Asal siap. Aku kena buat 24 jam
                        la, sempat kut.
           
atikah: ha? 24 jam najwa? Kau tak tidur ke apa? =.=” okay thanks najwa koko.
           
 najwa : okay
J tidur la awok, pukul 3 agi gitu.


         Nampak tak? Bertapa semangat nya kawan aku si najwa ni nak siap kan note dia. Aku ni almaklum la penyakit M tu banyak sangat dalam diri aku ni tu yang malas sangat nak buat -.-“ tapi bila najwa cakap ‘’pelat and syaza dah siap da aku takut aku je yang terkontang kanting sesorang bla bla blaaaa” banyak lah lagi dia kasi tazkirah. Then aku rasa takut, biasa lah cikgu physics kitaorang GARANG ! takut aku -___-“ Alhamdulillah skhirnya dah siap ! wah! Aku bikin gempak :b esok struggle for note form 5. Aku rasa tak sempat aku nak siap kan. Kalau cikgu Tanya kenapa tak siapkan aku akan jawab.” Cikgu ima saya anak kepada Encik Azaman ingin memohon ampun kerana tak dapat siap kan homework cikgu, atas alasan saya nak rehat sepanjang cuti yang penuh bermakna ini .” J  mati sebelum usia aku kalau aku jawab macam tu :P kena lari itik 1 block, eh! Tak sanggup aku.





        esok dah masuk tahun baru ! 2012 kata selamat tinggal 2013 kata mari. Dan dua hari lagi bermula lah kehidupan sebagai seorang pelajar tingkatan 5 J adakah aku bersedia? Oh tidak! Tidak sama sekali ! umur dah semakin meningkat, but ! badan aku nothing change! Cekeding cam budak form 1. Ahaha wait wait, but I’m still cute miut kay ! *sila ketuk kepala aku*  ahhaa nak bergurau pun tak boleh. AZAM BARU ??? Apakah? Apakah itu? Buat buat tak tahu. Tahun ni azam aku satu je ! satu je kay, aku nak belajar rajin-rajin sampai aku lepas target aku untuk menjejak kan kaki ke menara gading, insyaALLAH AMIN YA ALLAH :’) . aku tak kisah kalau ummi nak sekat aku keluar lepak dengan kawan-kawan aku, ummi nak membebel *tutup telinga dengan bantal :B* janji jangan satu je, jangan amik phone, nanti tak dapat contact yayank kita . ahah gatal ! *ketuk kepala aku* aku tau semua tu untuk kebaikan aku, just do it ummi. SPM penentu masa depan, dup dap duk da da jantung aku, *over kut*. Spm is waiting for me ! dear you here I come ! J aku harap tahun baru ni data memberikan seribu satu rahmat kepada kita semua insyaALLAH. AMIN. 
  bagi aku tahun 2012 banyak sangat benda yang pahit dari manis nya, hhoo ayat aku jiwang karat nak mampuusssZZ *ayat rempizz habis* bergaduh dengan kawan baik, ahaha tak dapat aku lupa kan. Mati hidup balik pun aku akan ingat beb. AKU HARAP DENGAN HADIR NYA TAHUN BARU, HUBUNGAN KITA pun akan bukak lembaran baru. insyaALLAH.  kay Abaikan. Merana di tinggalkan boyfriend. Eh! Ex  kay ex, ahahha lama dah tak type and sebut nama dia “ ARIFF “ zainulariffbrohan J  see, I still remember your nama. Ahahha  *sebak wooo* apa cerita erk awak sekarang? Sihat kah? Eh eh, terover type. Tak boleh nak delete da. Bhahha *gelak paksa* -__-“ syazaaaa! Tiba seru nama SYAZA :p tersedak anak orang tu kang. Ahaha aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih dekat syaza, apa kes? Wooo, dial ah yang banyak tolong alu time susah senang, time aku jatuh tergoleh tertongeng tau, sahabat aku. Thanks awak, :’) aku tak tau lah kalau kau tak ada dengan aku cam mana, mau tertongeng aku :b
KHAS UNTUK CIK SYAZA :

 Di sekitar Arsy ada menara-menara dari cahaya. Di dalamnya ada orang-orang yang pakaiannya dari cahaya dan wajah mereka bercahaya. Mereka bukan para Nabi dan Syuhada’, sehingga para Nabi dan Syuhada’ kagum kepada mereka. Ketika di Tanya oleh para sahabat Rasulullah S.A.W menjawab mereka adalah orang-orang yang saling mencintai kerana ALLAH saling bersahabat kerana ALLAH saling berkunjung kerana ALLAH dan saling memaafkan kerana ALLAH

::semoga kita bersahabat sampai ke Syurga!


and tak lupa untuk my CARPITAL A:

thanks for everthing ! terima kasih sebab sudi jadi buah hati pengiring jantung hati *dup dap du dap* saya *suara sedih , bhahah* terima kasih sudi layan perangai kebudak-budakan saya ni. Eh! Kalau bukan awak nak layan perangai saya sapa lagi kan? Ahaha sudi on the phone dengan saya malam-malam buta, dengar saya membebel macam mak nenek. Eh! Cop! Awak ke saya yang banyak membebel erk? Awak kan? Ahhaa kay tak mau type pepanjang pasal awak, nanti awak perasan. You you youuuuu ! Walaupun awak jauh di mata, but awak dekat di hati tau *pegang hati* :’) LOL. ILY

pen
merah pen biru, you marah I tendang you :D lol

okay, maybe ni last entry aku untuk tahun ni. Mula kan tahun baru dengan azam baru dan nawaitu yang baru.  Untuk adik aku ain yang esok dah nak balik maktab, take care sayang. Belajar rajin-rajin, kakak sayang angah. Nanti dah tak ada teman nak berceloteh kat dapur :’) gonna miss you sayang. Untuk rakan seperjuangan aku batch “96” good luck in SPM 9A+/10A+ AMIN.
To my ex ex boyprennng ahahha aku doa kan kejayaan kita semua, doakan aku jugak :b LOL

tkahman.
assalamualaikum !

-Past- | -New-