SUPERMAN


hang out baaaaaaaabbbbyyyy !
Wednesday, 26 December 2012 | 06:46 | 0 Words



Bissmillahhirahmanirahim  
J

                                           PERSAHABATAN umpama bintang,
                                              sentiasa kekal di atas sana,
                                          tetapi selalu muncul dan bersinar..
                                               begitulah ibarat SAHABAT
                                       tak selalu di sisi tetapi sentiasa di hati <3


         Assalamualaikum! Pandang kiri pandang kanan, *kelip-kelip mata* auumm cark! Kay tiba je tikah ni. Ahaha haloo youalls *lambai tangan* sihat? Buat apa kah itu hujan-hujan ni? Dok tangkap katak ke? errr Almaklum la hujan-hujan ni bayak katak yang sudi nak jada mangsa :b kay aku mengarut ==” entah kenapa lah hari ni tangan aku gatai sangat nak menari-nari kat atas keyboard ni. Nak lepas gian agak nya, lepas ni dah tak boleh nak selalu post entry dah kat blog ni. Next year waa mau ESPIEMMMM SPM da. Ececeh! Sebut
NEXT YEAR tu aku rasa macam lama lagi aku dok melepak kat umah, tapi ! sebalik nya!!!!! Tinggal lagi bape hari je lagi mau bukak sekolah :’( sedih sediiihhhhh tak suka uhuukkk! :’( kalau kira ikut kan jam lama lagi la aku cuti. Kalau nak lama lagi, kira ikut minit saat . haa! Lagi lama beb!!!, tapi kalau ikut kan hari, alahaiii pejam celik pejam celik esok lusa je lagi nak sekolah -.-“ dear school ! here I come !!! *suara girang* errr tolong la. I’m not ready going back to school. Seriously I said ! I’m not ready!

         Talking about SPM, aku macam bermimpi je. *tampar pipi* aku rasa aku baru je form 1 kat sekolah tu. Baru je jadi junior, suara cikgu Azmi yang peril budak-budak form 1 pun macam terngiang-ngiang je lagi ni ha kat telinga aku. Cikgu Azmi : ha! Sekarang minggu orentasi dah habis so, kauorang tak payah la buat macam rusa masuk kampong. Tandas kat mana blabla blaaa” grrrr  see aku ingat lagi time tu. Ahaha kay, lawak kay. Cikgu Azmi, cikgu disiplin yang digeruni ramai. Alahaii sebenar nya cikgu tu baik sangat-sangat. Muka je garang hati lembut tau
J . hmm Tiba je taun depan masuk-masuk sekolah je wooo0000 aku dah jadi senior. Bangga tahap gebang kut ! *baling periuk* Eh! Betul ke? Macam tak percaya jea kan? Setahun je lagi insyaALLAH setahun je lagi aku nak akhiri zaman persekolah yang amat memenatkan otak dan semua urat saraf aku errhh =.=’ *sambil kunyah keropok lekor* barang sekolah semua dah siap di borong hohoo :D . sekali fikir macam tak sabar lah pulak nak masuk sekolah, tapi ! bila dua kali pikir, oh! Ya ALLAH sungguh aku cakap aku takut nak hadapi tahun 2013. Sejak bila aku jadi penakut ni ? -,-“ Hmmm ready kea tak ready ke, bersedia ke tidak kea masa bukan nya tunggu kita. So, buat-buat la bersedia nak hadapi tahun perperiksaan. Sadisss nya ayat aku.

                okay! Stop till here! Now! I wanna share some story and some awesome picture with youguys. ^^V  About my reunion with my friend. Reunion ni aku dah lupa la bape hari bulan tapi yang aku ingat hari khamis. Alhamdulillah ramai yang datang, muka yang da bertahun tak jumpa pun tup tup datang jugak time tu :’) terharu much doe ! yang tak dapat dating bape ketul je, hijaz , kamilah and syida. Syahida kat kampong time tuand  Si kamilah tu duduk jauh, Terengganu ! oh! Mak kau jauh kan? Kalau lah aku ada kereta akan ku jemput mu milah . ahaha *baling kasut saiz 7* berangan nya nak ada kereta . :b hijaz time tu ada kat Kelantan, ntah apa yang dia buat kat sana pun I don’t know. Dah 4 tahun kut aku tak jumpa dia, dari dajah 6, pindah sekolah menengah terus tak jumpa and lose contact selamat ada fb. -,-“ okay, aku tak mau jadi mak nenek *bebel pepanjang* layan gambar la brotherrrr ! satu keeping lu tengak bayar sama waaa satu rupiah, ahaha! Murah much! Tak lepas pun aku nak beli lollipop
L



batak lah budak laki =="



time ni hanis nampak comel ! but, sabar kay, ada 1 lagi gambar
yang ke boooom ! ahahaa



nuzwir and hanis syazeety !




aaaauuuummmmm !




pehal kau farez? -.-"




abaikan je lah muka aku yang mahal tu :b



haaa! nampak tu gambar ni mahal dooee! hanis tengah ready nak azan for
semayang asar. comel je :p



nabolah, kuali and dilah -.-"



me and nuzwir <3



lapar pulak aku tengak makanan ni =="



puteri and eiman. tengak eiman tu, badan dia fuuuhhhh! 3 kali badan aku
 bhaaaaiii



muka aku selalu rosak kan gambar. ahaha sorry !

okay! got to go. papaaiiii aku happyy nak mampus hang out dengan kauorang, hope next year after SPM kita dapat luang masa cam ni lagi :') good luck untuk SPM tahun depan . aku doa kan kita semua dapat straight A ! AMIN :')




assalamualaikum ! :*


-Past- | -New-