SUPERMAN


kau TEMAN kau SAHABAT ! :')
Friday 7 December 2012 | 04:47 | 0 Words



    Yowww! Check it out ! eh tiba. Pehal? Salam tak ada apa tak ada tiba ‘’yow yow’’ pulak.
                      Nurul Atikah memang macam ni. Bila otak da masuk air satu baldi otak akan jadi ting tong !
Assalamualaikum w.t.b panjang salam yang aku kasi tu, so, korang pun jawab la salam tu sepanjang yang mungkin , bukan nya dapat dosa, tapi dapat pahala free pulak tu . sapa yang tak nak menda free kan? 
 *panjang pulak aku membebel* actually da lama aku tak menaip kat blog aku yang ala alaa da nak pupus ni, tak ada idea mau share apa, tu yang malas tahap mak nenek tu -.-“ kepada followers aku hang pa perasan tak blog ni da berubah wajah? :D blogskin da berubah wajah J happy sangat-2 and aku suka sangat-2 ! btw thanks a lot to my baby girl Nabilah En Nissaa yang da penat layan krenah aku mengedit itu ini kat blog ni. Thanks again nissaa ! harap kan aku memang tak tau jadi apa la kat blog ni :D *senyum kambing* saying nissaa *flying kiss muaaahhh* LOL

        sekarang ni da pukul 2 PAGI tapi aku masih menghadap lappy sambil layan radio yang tak habis2 cakap pasal harimau Malaya, naik kematu da telinga aku dengar. Dala layan kan aku dengan layu zaman 60-an . sampai kan aku pun naik emo dengar lagu ni. sakai much! -.-“ malam masih muda *tengkorang kau tikah* so, aku habis kan masa dengan typing new entry ! hows your holiday guys? Almost fun or whaaaaaaaatttt? Ahhaa pejam celik pejam celik tinggal lagi 3 weeks lagi mau bukak sekolah. Homework aku sehabuk *tipu je* punSss tak usik lagi, (mesti labah2 da buat sarang dalam beg sekolah aku). Next year da nak SPM masih lagi tak sedar diri, astarfiruallahhalazim, sapa sanggup kasi kaunsling ke aku? =.=” *taka da sekor yang sanggup* bila aku duduk sesorang aku dating terfikir tau, aku rasa macam baru lagi aku masuk sekolah aku tu, SMK Padang Saujana, but next year da tahun last aku kat sana. :’) betapa aku alpa dengan dunia. Masa berjalan pun aku takperasan. 
   


       Ntuk kawan-2 aku yang kat  sekolah renndah tu, aku rasa macam baru je berpisah dengan korang, tapi tanpa sedar da nak masuk 5 tahun kita berpisah kan? And da tak lama kita dah nak tinggal kan alam persekolahan L dulu time masuk saujana aku tak habis-2 cakap ‘’menyampah betul la aku masuk sekolah sini, benci form 1 benci benci’’ aku rasa beratus kali kut aku ulang benda yang sama. Masuk sekolah menengah banyak benda yang berubah kat aku. J pergaulan, pembelajaran.  Bayang kan, berubah 100% ahaha, time form 1 n 2 aku kawan dengan pompuan je :P tak bergaul pun dengan laki. *baik tahap dewa aku* kau ado? ahaha time sekolah rendah kalau gaduh2 mesti main sebut nama ayah la ejek pakai nama haiwan la, *cam bodooh!* tapi naik form da tak main da ejek2 *bertumbuk2 pulak* ni. Time tu aku rasa dunia aku aman dari ejek mengejek ni -..-“ almaklum la zaman2 kecik aku si mangkuk mana entah pergi ejek aku TIKUS ! kalau aku dapat tahu sapa yang reka menatang haram tu, aku tembak sampai mampus semua keturunan kau tau?!! *amaran keras dari aku* LOL tak ada la, actually bila ku teringat kan zaman sekolah rendah benda tu la yang buat kan aku tergelak sesorang ;’) menangis sesorang. I MISS THAT MOMANT ! :’< kalau dapat aku putar balik masa, aku nak masa tu stop time kita year 6, tak payah gerak2 dah! Ahaha banyak cantik muka aku ! :p banyak suka dan duka tahun 2008. YA ALLAH rindunya kat SKJ.

SPEACIAL TO MY FRIENDS ! :

      Nurul Syahidaa  (telur dada)                  Halawati  (tak ada nama ejekan)                                                                                        
      Haniz Syazeety  (kuali )                            Nur Adilah (taka da nama ejekan)
      Nur Kamilah        (kambing)                     Syafiqah  
      Alya Batrisya       (b*bi liar)                     Puteri Nuzwir
      Anis Nabilah        (nabola)                        Amira

         
                   Hahaha geli perut aku type benda kat atas tu tau tak?mau terburai urat perut aku! Ahaha still remember that? Rasa nak marah? Relex la aku saja nak mengimbau kenangan masa silam :p yang 5 orang kat belah kanan aku tu aku tak ingat la budak2 laki kasi gelaran apa, klau ingat simpan dalam hati je la :D after habis UPSR baru kita get close kan? Sebelum ni gaduh macam beruang dengan babun. Wakakaka ingat lagi tak kat mana tmpat selalu kita lepak? Hum? Still remember that place? :’) dekat tempat tu kita tanam surat. Surat yang alya tulis kan? :’) aku da lupa isi kandungan surat tu. Ada lagi ke surat tu? Tah2 dah kena makan dengan jin tanah :P korang ! ingat lagi tak kita selalu ganggu hijaz. Ahaha rindu kat dia. Tah sapa la yang ‘’baik’’ sangat selalu tarik songkok dia, sampai dia menangis, ahaha pondan betul. Aku suka buat dajal kat Hijaz, time dia nak p Tanya ckg aku sekat kaki dia, sampai nak tergolek kat situ, then aku gelak kuat2. Ahaha jahat nya aku -.-“ kena mintak ampun kat dia ni hohoo guys!Aku rindu nak makan sesame kat kantin sekolah ! kongsi bekal sesame! :’( uhuk rindu semua tu.

              kauorang ingat tak yang kita buat dajal, maksud aku, kita ponteng semayang hajat kat surau sekolah, orang lain p semayang tapi kita p lepak tah mana mana tah :P aku lupa time tu da lepas UPSR kea belum :D yang tak leh bela nya, kita main lari-2 pulak dengan cikgu anuar, ahaha dia datang check class then kita cabut lari , bhahaa lepas orang siap semayang geng2 yang ponteng semayang hajat kena panggil kat bilik guru dengan Ustaz Ali basyar and dengan ckg hamzah. pastu ckg tanya ''pasai pa hang pa tak p semayang kat surau?!'' semua buat muka cam berukk berkerut sana berkerut sini dahi duk pikirkan alasan ahaha. masih ingat kah ? LOL
            
         wahai kawan2 aku, yang aku sayangi. Next year da SPM aku doa kan kalian dapat result yang korang idam2kan selama ni. Kita berjuang sehabis baik kay? Untuk masa depan kita jugak. Aku hanya mampu doa kan kejayaan kita semua dari jauh . kauorang
 doa kan aku jugak tau ! 10 A’S SPM! AMIN. yang mana amik 9 ke 11 subjek tu pun all the best !

p/s : i MISS youalls damn damn muccccch ! muah ! friend till JANNAH :')
           Jangan direnung letihnya USAHA, tetapi renung la manisnya sebuah KEJAYAAN :)




-Past- | -New-