SUPERMAN


my trip to tettttttt
Wednesday 26 December 2012 | 05:43 | 0 Words


               Assalamualaikum awak.  awakkk? Awak la, yang comel and handsome yang tengah menghadap blog saya yang comel ni ahaha *amik periuk baling* ahaak!

               Sekian lama aku tak melawat dunia boneka yang di takbir kan oleh aku ni yeah! Hari ni aku kembali mencoret kan sedikit sebanyak cerita yang aku rasa syok dikongsikan dengan uolls! Ahaha ayat aku, tunggang terbalik da, almaklumla da bape lama aku cuti kan? And sepanjang cuti ni la aku da lama tak usik buku-buku karangan BM . hohoo kay! Diam, nanti kalau cikgu Mastura tau mampus gua doe ! mampus! Ahaha kay aku da over da, da start da. Sebenar nya tak tau nak type apa, idea tak sempat nak dicerna, apa kes? Apa kes lu Tanya sama waa? Beb, da lama kut aku tak menaip,idea pun slow ala-ala siput Barbie dia jalan, waa rasa nak tembak kasi mapus! *kejam kan aku*

            Aku menaip entry ni dengan hati yang gundah gelana. Apa ke sebab nya,
MINGGU DEPAN SEKOLAH. Tau tak aku tak suka degar, sebut, terbaca, ternampak, terpandang, terjeling perkataan SEKOLAH???! Tau tak? Tau takkk? Kauorang mesti tak tau kan? Uhuk!  Tak ada orang yang paham perasaan aku time ni, aku berat hati sungguh la nak jejak kan kaki ke sekolah tahun depan, apa sebab nya aku tak tau. Apa yang aku boleh berdoa agar situasi class aku tahun depan bukan macam tahun ni, yang membosan kan dan situasi class yang membiol kan otak aku. ==” boleh masuk hospital tanjung rambutan aku tau tak kalau class aku macam class 4AB tahun ni. Haish! Sadis nya la. Nanti dah tak boleh nak bangun lewat, tidur lewat? Eh! Lagi la, di haram kan oleh bapak guaa! Nak kena peninju berbisa acer try la tidur lambat time sekolah, maut aku kena karate nanti -,- ohohoo, minggu depan hari rabu, bangun pagi gosok gigi cuci muka terus mandi, pakai uniform sekolah yang bape lama tah duk terperuk dalam almari baju aku tu -,-“ semayang taking a breakfast then pergi sekolah *ala-ala budak skema gi tu* part iron baju sekolah la yang paling aku tak suka. Dalah kena iron baju adik aku sekali, okay aku merungut apa yang aku buat *baling selipar jepun saiz 7* hilang pahala hoho.
           And yang paling sedih bagi aku, uhuk! Sob-3 adik aku ain dah nak balik maktab ! angah ! jangan balik boleh tak? Nanti dah taka da orang yang aku nak kejut time pagi semayang subuh *oi budak gemuk bangun la, semayang tak takut mati ke?*
ß dialog yang selalu aku guna, konon nya nak takut kan dia, ohohoo, peneman aku baca novel, borak about our crush, peneman aku online and memasak kat dapur! Oh oh ohh no no no aku tak dapat bayangkan adik aku da blah balik ostel, sunyi hidup aku bhaaiii, sunyii :’( mohon cuti lebih sikit kat PM buleyh? Ahaha mampus dia nak bagi :p kawan-kawan aku pun tak lama lagi nak chin chow da, semua nak tinggal kan aku, tak sayang aku erk? *nangis dua baldi* hanis dah nak balik hari khamis ni, ada kem kepimpinan kata nya. Tah bila pulak kau balik sini kan? Syida pun sama, nak tinggal kan aku jugak dah. Nanti da taka da orang yang wish good morning and good night kat aku TIAP-TIAP HARI :’( . guys thanks for today! Even kejap je kita lepak-lepak tapi dapat la hilang kan rindu yang da hangat semacam ni, oh no ayat aku! Ahaha



ahaha,lucukan gambar ni? Muka aku tu, muka minta kaki . aku yang paling ketot ea kat situ -,-“ orang lain semuanya tinggi macam tiang bendera.

****************************************************************************************
  cuti tahunn ni la paling banyak aku berjalan. Ke hulu ke hilir. Ewah! Ahaha okay, for entry aku yang ni aku just nak share trip to Cameron Highland 8 hb 12 hari tu. Malas nak type pepanjang. Layan la gambar yang tak sebera ni ==”. Let’s check it out babehhh!











okay malas nak upload banyak banyak, line cam siput doe ! muntah darah aku tunggu errr -,-"
selebih nya kat fb adik aku . k bhaiii tataaa *lambai tangan*
             

-Past- | -New-