SUPERMAN


tarrrrraaaa i'm back !
Friday 25 January 2013 | 22:58 | 0 Words
Assalamualaikum :)

malam tadi? ahaha terharu bangat dong ! candle light dinner with you you and you. ceh ! tiba. pape pun thanks alot for that surprise mom  ! I love it ! :') even birthday kakak lagi dua hari but................. ahaha speechless xD

hai hai hai . lambai tangan \m/ kenyit mata baling bunga.

        long time no see aaaa. dah nak masuk sebulan kut blog ni tiada penghuni. alolo sian dia.tuan dia busy tahap mak nenek tu yang tak sempat nak type pape entry pun. blog ni pun dah bersawang bagaii. dont worry ! aku dah hantar blog ni pergi special servise dekat  kedai RAVI'S SNOW *kedai keling mana yang aku petik pun aku dok tau ahaha* kasi settel semua benda. ahaha  oh! oh! i miss typing ! miss it damn much! banyak benda yang aku nak share dekat entry ni :') sebelum ni asyik pendam kan dalam hati je. ahaha naik gila aku di buat nya tau tak? ! mereng dah otak ni. ahaha seriusly i said, kepenatan menjadi BATCH FORM 5 kian terasa. dengan homework yang bertimbun bagai kan gunung everest tinggi nya, oh ! you know what, homework yang tak putus-2 tiap-tiap hari ada, ibarat pelanggan tetap pulak da. -.-" aku tak dapat bayang kan nanti bulan dua extra class dekat sekolah dah start da ! pagi sekolah, petang class malam tuisyen. oh! makin mental aku nanti, tak cukup masa nak study :( dah la aku ni jenis tak reti nak bagi masa. ya ALLAH bantu lah hamba mu ni YA ALLAH. sesungguh nya aku hanya mampu meminta bantuan dari Mu ya ALLAH.

       last week busy dengan drop drop subject. kechoww nak mampus! tahun lepas konon nya dah amik subject tu dah tak boleh nak drop pape tahun ni. konon nya la *buat muka annoying* last-2 eh! boleh nak drop pulak. tak ke sakai nama nya tu? tapi alhamdulillah la kan. kawan aku semua nya ada yang drop subject :') *suara sebak* rata-rata diaorang drop BIOLOGY or ACCOUNT. aku? oh! I know i'm stronge. aku tak drop papa pun, HABAT tak? T.T last year aku nak drop bio, sebab biology aku punya result macam haprak ! tapi naik form 5 ni aku rasa alahaaaiiii sayang nak mampus nak drop bio. best study. study bio memang la best, but! when in exam? haprak jadi nya. :'(  *hembus hingus* sekarang ni tiap kali dok mnghadap buku bio aku aku bayang kan aku duduk baca novel yang paling aku suka, feeling habis gitu. kalau baca novel aku menangis kan? ni baca buku bio aku kena jadi makhluk yang paling serius. baru aku paham pe benda yang aku study, if not maaf la ye aku tak paham pe benda =,="

           masuk tahun ni cikgu account aku pulak asyik sakit. cikgu saya doakan moga cikgu cepat sembuh, AMIN . dah la account aku tu cukup2 makan je. aku nak drop account mati parents aku nak kasi. mati hidup balik pun tak bagi punya lah! aku dah pening sangat dok pikir, last last aku menangis bagai kan orang gila lam bilik. mata aku bengkak macam pontianak dah jadi nya. bila pergi sekolah,

                      syikin tegur : 'eh! tikah pasal dengan mata kau tu?'
                      aku             : "aku sakit mata lah, jangan pandang nanti berjangkit -.-"

 ahaha percaya bagai kan orang yang kena rasuk si syikin tu T.T . baru aku tahu bertapa susah nya nak buat sesuatu keputusan yang berkaitan dengan hidup mati kita. sebelum ni aku amik tak kisah je, nak amik amik tak nak sudah. tak serabut otak aku kan? ahaha but now it so dfrent. yang teramat sadihnya, suhana dah drop account, selalu nya aku study account dengan dia, tapi dia da drop, uhuk! ya ALLAH tabah kan lah hambamu ini ya ALLAH sesungguh nya aku lemah tanpa mu ya ALLAH. at last aku slow talk with my parents sambil slow talk tu buat buat suara habis sedih muka pulak memain kan perana yang termat penting. ahahaha LOL akhir nya ummi cakap okay la, aku belajar dulu sampai bulan 5 ni, kalau da tak boleh nak carry subject tu i boleh drop. alhamdulillah. ALLAH bukak pintu hati parents aku. kalau boleh aku tak mau nak drop pape pun. aku akan cuba sedaya upaya untuk struggle dalam account. insyaALLAH dengan izin ALLAH. aku harap lepas ni apa pun keputuasan aku, aku tak akan menyesal. abang Nabil cakap biology and account penting, ayat dia time msj hari tu macam tak nak kasi aku drop je =.=" maaf la otak tikah and otak abang Nabil lain, abang Nabil best student ! dah dapat straight A pulak tu in SPM. i hope i can be like you :') AMIN

   okay la got to go. insyaALLAH kalau dipanjang kan umur kita berjumpa lagi di entry yang lain.
assalamualaikum. salam maal hijrah even dah dua hari dah berlalu tataaa :) #sorry sangat-2 tak boleh nak upload gambar. blog buat hal -.-"

-Past- | -New-