SUPERMAN


Rojak style -________________-"
Friday 8 February 2013 | 05:15 | 0 Words
erhum! berdehem-2 seperti kucing tercekek tulang ikan. lol.
 assalamualaikum, salam 1 Malaysia lol. jawab salam hormat aku tu.dapat pahala tau :)

 long time no see!!!!!!!!!! *tiba*



pasal pasal? tiba. tak ada ribut tak ada angin tiba ada gambar dekat entry. ni blog waaa. ikut suka la mau letak apa pun. ceh! macam sakai je ayat aku -___-" sila ketuk sekuat hati kepala cik Tikah.aku rasa gambar ni comel tu yang aku upload wkwkwk gambar dengan my handsome uncle ayah Ja and Paksu. belah kanan tu my grandma :) haahaa nenek aku semyum macam baby. :* adik aku besar dari aku kay kay aku kecik ! k baiii.
************************************************************************
kau orang tngah buat apa kah? aku tengah layan lagu jiwang karat.lagu STIA HUJUNG NYAWA ahhaa sambil makan. hujan dari petang tadi tak berhenti-henti, so kerja aku hanya makan makan then makan. nak study, maaf la hari jumaat mood aku tahap mak nenek malas nak sentuh buku buku. apa sebab aku tak tau. CCS (Cuti-cuti Saujana) ada kat sebelah aku, aku just jeling je. kah-2 tak ada la sampai juling kan. tadi dekat sekolah adamajlis perasmian CCS oleh pengetua. dah lima tahun aku sekolah dekat situ, tahun ni bukan main beria lagi. semua benda nak rasmi. wakakaka nak kasi nyawa baru la nafas baru la bla bla blaaa. dah lama dah jari jemari aku tak menari dekat keyboard lappy. waaa *suara macam teruja habis la kan* bhahaa. almaklum la dah jadi SPM candidate ni masa banyak habis kan dengan menghadap buku sekolah dari muka buku, or whatever laman sosial aku la kan. naik Form 5 ni aku jadi stress lebih dari orang yang nak ambik Ijazah lagi lagaknya.

         class tambahan petang dekat sekolah baru start minggu ni. wooo penat tahap dewa kut. dah la hari rabu kau bayang kan, dari pukul 7 pagi sampai lah pukul 6 petang aku duduk dekat sekolah. puluk 6 baru habis semua activiti dekat sekolah. setengah hari aku jadi penunggu terhormat dekat sekolah. dengan tak mandi nya, bau badan aku dah macam kambing <---- syed farhan yang cakap. -____-" aku rasa nak cabai je mulut dia dengan lada burung, asyik panggil aku "tikah kambing" sakai much ! benci benci ! *hentak kaki macam budak kecik* LOL dan seminggu tu lah aku demam hohoo dah lama kut aku tak diserang dengan virus demam -___-" diaorang rindu aku, tu yang sampai seminggu aku demam. tekak sakit ! ah! segala benda sakit. sengal2 badan aku. . bangun2 pagi tu tiba badan aku panas tahap gaban .nak nangis pun ada jugak aku rasa tapii tahan la kan, tak comel nanti aku nangis wakakaka. haa! aku nka citer semalam aku rempit dengan suhana balik dari class BIO, rempit punya rempit tiba Afiqa jatuh motor. depan mata aku pulak tu ! , selamat dekat kawasan sekolah. dasyat kut dia jatuh , dah la dia bonceng Syafiqah, baru dapat Lesen L kut, bonceng orang pualk, kronik masalah kau ni -_____-" . adoiii ngeri aku tengak. kut ye pun nak tunjuk lagak nak lintas kereta pak cik tu tengak la dulu kiri kanan, selamat tak luka teruk. habis cikgu pandang, siap jerit jerit lagi -.-"

lets go on with other story.

28 JANUARY 2013

Hallo babyy LOL. apa kah? 28 january? thanks to my Ummi. thanks to born me in this world. without you maybe I'm not exit in this world. aku dah genap 17 tahun. alhamdulillah aku masih diberi nyawa oleh ALLAH untuk bernafas di muka bumu NYA. ahhaa mcam lawak pun ada jugak tau. 17? wooo tua nya aku, aku rasa macam baru 7 tahun tsk tsk tsk. but dont worry umur tak memberi kesan pape dekat aku, sebab badan aku masih lagi kecik molek macam budak yang umur 7 tahun tu kay. btaw thanks dekat kawan2 aku yang susah susuh kasi present bagai tu. nyayi kan lagu "happy birthday" dalam class dekat aku bagaaiii tu, tu kerja elin kay. ahahaa terharu kot, thanks beb ! yang aku paling tak boleh bela nya Abang Adan dah nak dekat setahun la dia tak contact aku, tiba dia jadi last person yang wish birthday. mana dia dapat number aku pun aku tak tau. bhahhaa thanks abang adan :) and tak lupa thanks to my yayank ! asyraf and syida. duduk jauh pun kau orang masih ingat kan aku. terharu gila kut. even syida, kak kyra yang call aku sampai kan pesan syida dekat aku. awak lupa phone number saya ek syda? :'( syida awak balik tak minggu ni? rindu rindu rinduuuuuu :'( cer tengak muka aku tu, ada gaya matang tak? dah boleh jadi budak 17 ke tak? -____-"
                                                                       COKE AND SUNDAE !!!!
                                                                                   

 wuauuauauuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! dengar tak? dengar tak? aku menjerit macam nampak Lee Min Ho depan mata ! ahaha seriusly, happy gila kut time Jiha tunjuk kan kat aku buku ni ! mana tak nya puas aku cari dekat kedai, dekat popular pun aku cari tak jumpa ! dia boleh jumpa ! nak kena bunuk cik Jiha ni, ahaha menjerit bukan main lagi aku time tu, da lah dekat tuition time tu, semua orang pandang macam la aku ni hot stuff pulak gaya diaorang pandang aku. whatever la kan. ahhaha memang teruja habis aku dapat baca buku ni, thanks Jiha ! sayang kau ! kisss sikit muah muah ! cerita dia mmg umppp ! best tahap dewa kut, yang ni dah edisi ke dua karya ilya Abdullah. buku first beliau aku ada update entry pasal buku tu, tapi sinopsis je la.  senang cerita kalau kauorang nak hadiah kan buku ni dekat buah hati pengarang jantung kauorang boleh  book buku ni, pergi dekat blog kak ilya. ni link nya ilyaabdullah.blogspot.com :) selamat membaca ! :D


Dear Zulkarnain :

krik krik kriiikkkk *bunyi cengkerik* hujan hujan ni sepatutnya ada bunyi katak. tapi aku bantai ke cengkerik, bhahhaa pape je la kan. pasal dengan Zul? okay aku sentap. cerita ni khas untuk Zul je, orang lain tak payah baca ! -____-" time Zul  msj nak cakap pasal benda tu aku baru bangun tidur nak semayang Isyaak, mamaaai bukan main lagi aku time tu. tiba Zul tanya pasal tutttt bulat terus mata aku ! kah kah kah bila ingat ingat balik waaa ! gelak sampai terburai urat perut aku ! kah kah kah Zulkarnain awak tahu tak betapa terkejut nya saya? macam kena renjatan eletrik pun ada jugak gaya nya. kalau awak tengak muka saya malam tu mesti awak gelak jugak =______=" then dekat sekolah Aiman jumpa saya cakap pasal benda yang sama, errrrr I malu you. you tahu tak? ahahaha ! sengal sungguh. kay stop stop. mental dah aku ni gelak jea keja :p

hari berganti hari bulan berganti bulan.. sungguh aku cakap JAM BERDETIK MACAM AIR YANG MENGALIR DERAS !!! sekarang ni dah bulan 2, eh! cop coppp! dah nak masuk pertengahan bulan 2. sekarang ni aku cuti seminggu, bukak sekolah nanti dua minggu lepas tu aku ada test Mach. adoiii ketar lulut waaa sioot !WISH ME LUCK ! aku rasa macam baru start sekolah. dah nak exam tup tupp nant dah nak SPM ! ohhh ! tidak tidak ! aku tak sanggup :'/ kay la got to go. mesti kauorang agak mental baca entry aku, ENTRY ROJAK kata kan :) last entry dari aku . insyaALLAH ada masa aku update.
Assalamualaikum.
.Amin :')



falling in love with that guy ! wish you luck Hairul Azreen :D
*aku ingat kan dia main-2 je nak pergi Gaza -____-"*


-NurulAtikahAzaman-

p/s : Ya ALLAH , andai hamba MU ini mati, mati kan lah aku dalam Iman MU



-Past- | -New-