SUPERMAN


Why Love Always Feel Like A Battlefield? :'/
Friday 17 May 2013 | 05:56 | 0 Words

 Bissmillahhirahmanirrahim :')

Ya Allah dah lama tak berblog. rindu sangat sangat. :'(
dah bersawang ke blog aku? alhamdulilllah masih elok seperti dulu. masih ada oarang yang sudi melawat bog ai yang tak seberapa ni, tapi penuh dengan rahsia hidup aku :')
so how your life now? getting better or? ahhhaa kenapa tiba je aku gatal nak menari atas keyboard dalam kat entry ni? maybe terlebih masa free kut -.-" pak hang tikah, minggu ni minggu exam. mid-year exam pulak tu ! p lantak lah dengan exam  yang tak pernah nak habis , aku dah tak boleh nak pendam sesorang dah ni. banyak sangat benda yang jadi, banyak sangat dugaan yang datang non stop kay ! ya ALLAH aku penat dengan semua ni :'( study for SPM candidate teramat lah mencabar, pernah kadang tu aku rasa macam tak boleh nak terus kan benda ni semua :'( tapi time aku dah give up my parents and my friends always beside me :'/ it's make me stay strong. thanks ummi, thanks ayah. kakak sayang ummi and ayah.

kalau nak cerita satu persatu banyak sangat story nya. so aku PENDEK kan. aku kena repeat paper SEJARAH ! eh! bukan aku je, tapi satu batch 96 :'/ ni memang dugaan yang besar dan berat yang aku memang tak mampu. aku menghafal skop yang cikgu kasi tu macam nak tercabut dah otak, atlast kena repeat ! aku target untuk mid term ni dapat 70% ke atas. tapi dah jadi macam ni, nak baca apa pun tak tau :'( ya ALLAH dugaan mu amat berat bagi ku. kepada siapa yang meniru tu aku mohon mengaku je lah ! kauorang ingat dengan cara meniru macam ni kauorang boleh berjaya ke SPM nanti ?!!! ingat SPM nanti boleh tiru-tiru macam ni tu kea? sedar lah diri sikit, kauorang yang buat satu batch kena tempias kau tu ! yang paling aku tak puas hati kelas aku je yang kena aim . hell.  kalau meniru sejarah je tak apa, ni sampai kan semua subjek kau nak tiru dalam dewan exam, hotak hang ! aku mohon agar ALLAH bukak kan pintu hati untuk kau mengaku. AMIN :"/



pernah menagis macam ni tak time on the phone dengan .................
dengan sesapa je la, mesti rasa malu kan lepas tu. wakakakaka XD
okay, aku pernah alami ny, jangan malu-malu LOL

dear atikah binti azaman :

                        Hidup tak selalu nya membahagiakan tapi tak semestinya kita kena selalu bersedih atas
               apa yang berlaku dalam hidup kita. kadang-kadang kita kena tolak masal tu jauh-jauh dan mula kan hidup baru dengan cara memikirkan bahawa tiada satu pun masal kat dunia ni yang tiada jalan
penyelesaian .
                Doa pada ALLAH supaya di permudahkan segalanya dan insayaALLAH,ALLAH akan bantu kita        never and ever give up tikah !, sebab sekali kita berputus asa,
mesti lepas ni kita akan cepat give up jugak.

cinta monyet selalu buat aku kecewa. LOL -.-" tadi sakit hati apasal exam sekarang sakit hati pasal cinta.
banyak masalah yang tak pernah nak stop datang dalam life aku. dear you, maybe jodoh tkita TERLEKAT di tengah jalan *Ada pulak cam tu* SPM lagi penting nanti lepas saya SPM awak masuk lah meminang terus kay? komperm saya terima dengan serta merta ! ahahahahaha :') doakan saya awak, saya tau awak sayang saya kan? ayat poyo lah tikah -.-" saya akan ingat apa yang awak pesan kat saya tadi :'/ never forget. nanti tak ada orang dah nak call saya tiap hari sabtu :( nak dengar story saya. nak wish good luck untuk saya. nak pesan itu ini. nak otp dengan saya. I will miss that moment that we created together ! ya ALLAH. aku sayang dia. :'( tapi aku terpaksa. jangan menagis tikah, kau dah banyak menagis hari ni, pasal exam lagi , tak kan hal kecik macam ni kau tak boleh nak tahan. be tough !

                   aku tau aku terlebih dan agak melebihh malam ni . :'/ p lantak lah ni blog aku, tak suka? p mampus. mencintai seseorang tak semestinya dengan cara kita couple dengan dia. banyak cara lagi kita boleh buktikan yang kita sayang kat dia. kenang mu dalam doa ku :') sesungguh ny jodoh itu rahsia ALLAH. I love you my carpital A.



doakan mid year aku lulus dengan jaya nya. AMIN. penutup untuk entry ini. aku saji kan kauorang dengan gambar di atas. ceh! ada kena mengena kah? -.-"

p/s: insyaAALAH cuti dua minggu ni aku update blog panjang2 lebar and aku upload kan gambar sekali. insyaALLAH. wait for me ! and kepada ex senior aku yang da dapat UPU tu , tahniah aku ucap kan. expercially kepada MR. IMTIYAZ AZMAN. kau dapat UPNM corse Asasi Kejuruteraan, and dah ada pangkat bagai, PEGAWAI KADET TENTERA UDARA. ! tiba aku bangga jadi kawan kau. ahaha doa kan aku berjaya macam kau bro ! gtg. assalamualaikum :*



-Past- | -New-