SUPERMAN


SAlam Aidilfitri :)
Tuesday 6 August 2013 | 16:57 | 0 Words







assalamualaikum:

perjalanan hidup seorang manusia ada indahnya, ada sedihnya. Tapi kenapa kita sebagai manusia tidak mahu mengambil yang sedih tu sebagai penyandar kekuatan kepada kita. dan kenapa kita tak pernah bersyukur dengan keindahan yang ALLLAH kasi kat kita?

RUNUNG-RENUNGKAN !

          hai ! lambai tangan. kenyit mata. and saya alhamdulillah. har-2.dah lama kot jari jemari ni tak menari kat keyboard ni.mengarut dekat entry blog ni. ya ALLAH rindu :'( erm.  tadi last sahur dengan family untuk tahun ni. insyaALLAH kalau dipanjangkan lagi umur kita bertemu lagi pada tahun hadapan. insyaALLAH. erm, feel sad actually. sebak ah ! semua ada. asalkan dah hujung bulan ramadhan setiap tahun aku rasa macam ni. ya ALLAH ya RAbbi,  panjang kan lah umur aku dah ahli keluarga ku, sahabar-2ku rakan-rakan-ku. agar dapat kami bertemu lagi dengan bulan ramadhan yang banyak memberi keberkatan kepada kami semua ya ALLAH. :'( amin ya rabb.

     why I was so sad?! why ! why ! why ! oh tell me why ! uhukss! yeah! i'm crying. nak raya dah esok ni tikah. actully dah tak rasa nak rasa. sebelum ni dalam kelas aku lah yang dok bising happy nak raya happy nak raya, melalak dekat telinga suhana. ahaa :'( erm but now, terbalik da. aku macam tak berpijak pada bumi yang nyata dah. ke awangan. i'm thinking of my TRIAL.  takut ya ALLAH. takut :'( baru sekarang aku nak sedar. why? uhuk! syaza ! i need you ! uwaaaa. :'( let it be. erm hmm

    By the way., di kesempatan ini i nak ucapkan terima kasi kepada AHMAD FARUK becoz you jadi peneman i stay up sampai pepagi buta. every 30 mins miss call, takut tertidur. bhahaaaa moment yang tak dapat nak lupa bila aku tertidur time study sejarah, misscall banyak kali, plus text dari FAruk la, ahaa sahur baru aku sedar. kah-2. dia study sesorang T___T kesian kamu. thanks for colouring my life Faruk. biarpun sebelum ni kita macam musuh an? jumpa kat area perumahan pun buat tak nampak je. ahaa and now we are bestfriend ! thanks :') jap lagi jangan lupa mai umah ea. buku karangan yang hang mau pinjam, nanti tak sempat nak pinjam, aku dah balik kampung. baru padan muka. :p

Faruk : tikah, kau teman aku, aku teman kau stay up malam ni.
me: okay. no prob.
Faruk: janji sahur aku kau kejut sampai nak raya. tu tugas kau.
me: *dalam hati* eh eh mlebih. boypreng aku pun tak mengarah aku macam ni. bahaaa
     : ehem! okay. janji duit raya up dari orang lain *evil laugh*

       okay. kembali sebak. dah kenapa dengan aku ni.? :'( ermm tak mau berlama-lama di sini. So, esok dah mau sambut aidilfitri, yeah! insyaALLAH kalau nampak anak bulan la kan. macam mana kalau anak bulan tu tak nak keluar? dia nak menyorok je belakang ibu dia? ahaha naya kita tak raya. kah-2. I wanna make some wish:

To all my friend :
 syida, syaza, suhana, pikah, alya putry, hallaa,miera, hanis, anis , kamilah, deela, sully, najwa, elin, niessa, akma izzaty, ryssa, ubai, ika, nabilah, wannie, diera , amerr hakimi *my sweet candy* kah-3, zulkarnain, syakir, hijaz, farez, cuan, eman, pahmi, pakjo, pdot, baem, syed farhan, faruk, ariff, et, and my sweet heart yang jauh dimata but dekat di hati and ramai lagi.................... tikah nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri. tikah nak mintak maaf andai tergurus, tersakit hati , terkasar bahasa, termengumpat, terterajang, terlebih bergurau. maafkan saya :'( saya hamba ALLAH yang tak cukup sempurna di dunia ni. hm tikah susun 10 jari tangan dan kaki untuk mohon maaf. good luck for our TRIAL yang tak lama lagi akan kita semua tempuhi. doakan trial tikah. saling mendoakan antara satu sama lain. ya! InsyaALLAH.

         jagan main mercun ea, main mercun pop-pop je kay? kah-2 pesanan ringkas daripada penaja Cik tikohh yang kecik, pendek, lagi kiut miut kah-3. kay terover -.-" kepada sesiap yang pulang ke kampung halaman yang jauh ke utara , barat , timur mahupun selatan, pandu cermat kay? jiwa pun selamat. (Y) insyaALLAH selamat pergi dan pulang. salam aidilfitri :)




-Past- | -New-