SUPERMAN


E M P T Y
Wednesday 9 April 2014 | 12:49 | 0 Words




Assalamualaikum, and salam sejahtera.


Btw dah berkurun lama nya blog ni tak ber-update.
Tuan punya tanah busy kata koon.
Tiap hari bukak blog, tapi nya dok melangut je
Tak tau nak type apa doe.
buat pulak dah berabat tak update. hahaha otak aku tepu habis !

before this busy, busy dengan SPM, after habis SPM busy dengan kerja.
After that busy dengan result *tenat sikit aku nak type perkataan ni. hm*
(( okay cakap pasal result congrates to all my classmate and friends.
kepada yang berjaya capai target gua nak ucapkan tahniah bebanyak.
and kpada yang tak dapat nak capai target *macam gua ni*
kita dah buat yang terbaik maybe bukan rezeki kita lagi.
maybe kita ada salah kat mana mana.
maybe maybe huhh. tipu la kalau aku cakap aku tak terkilan, tipu la kalau aku cakap
aku tak sedih. bila duduk sesorang lagi lah terfikir nya
pasal result, 'EH BODOH NYA AKU, kawan2 aku
dapat 6 7 8 A. tapi aku bla bla" apa yang paling aku sedih ummi dengan ayah.
kay tak nak cerita kat sini. cukup la aku je yang tahu. T_T. kawan dari sekolah
lain call text whatssapp ada yang siap datang rumah nak tanya pasal result. ini lawak.
bila aku cakap result aku diaorg boleh "WOI TIKAH KAU BIAR BETUL
KAU TIPU AKU KAN. SLIP EXAM KAU MANA"
"AKU TAK PERCAYA. KAU TIPU AKU KAN." kebodohan terserlah kat situ.
aku dah btau, tak nak percaya. ada kawan yang faham. okay,
ni yang tak reti bahasa plus plus -_- aku rasa nak humban ke laut.
haa kadang tu nangis sorang.
but bila aku fikir balik apa yang family, iezham and kak eiza cakap kata aku,
aku jadi semangat balik. tak ada lah nak down sangat.
aku rasa aku dah habis pulun habis baik dah aku buat untuk SPM,
bayangkan stay up pepagi buta. study group, balik rumah pukul 7 pm.
tuisyen lagi. tiba aku rasa semua yang aku usaha kan tu membazir.
membazir duit mak bapak satu dah.

'Allah rancang kan yang baik lg untuk kita tkah. akak pun dulu gitu gak tkah. masa nak pergi
sambung study after SPM dekat mesir dulu. tapi kita tak boleh buat 
apa dah. kita dah usaha tawakkal, 
tapi Allah tak bagi lagi. InsyaAllah masa akan datang tkah akan
dapat yang lagi baik. jalan Allah tentukan baik.jangan risau ok adik akak." - kak eiza
sebak gila masa akak cakap cam tu. mau tak nangis aku.
dah la aku ni tak ada akak. daat pulak kak ieza yang baik ni jadi macam akak
sendiri dah rasa. thanks akak. tkah tak tau nak cakap apa.
akak baik sangat dgan tkah. semoga Allah balas sgala kebaikan akak
dengan tkah. Amin.
okay stop.malas aku nak type pepanjang kat sini. kang
ada yang menangis memalam buta -_-. ))
Busy dengan apply itu ini. kay nampak tak yang hidup aku ni sokmo busy.
Sampaikan tak ada masa untuk diri sendiri. ewahh ayat gua -__-

Jam dah pukul 3 pagi. hujan membasahi bumi yang fana ini. lol
guruh dum dam dum dam. takut nak tidur T_T
bila dah biasa tidur lambat nak suruh tidur awal ni tenat namanya. hm hm
sebenar nya rajin nak type entry sebab nak wish something dekat someone.
ceh! someone.
aku rasa dia tak kan rajin nak baca entry aku yang panjang bejela ni.
so bagus. tak ada la segan tahap dewa aku -_-


Hafiz Ikhwan :

Wish you luck for ur final esok tulat tubing bing bing -.-
Buat yang terbaik for your parents.
always doakan kejayaan hang.
Jangan hampa kan dioarang yuran bayar mahal kat sana lol
Jangan stress stress. tention gua, kena marah sokmo.
Sebelum nak jawab exam esok bismillah bebanyak.
I know you can do it la bayi. 4 flat okehh?
dapat 4 flat tuntut kepcii dengan gua. bbhahha

Awak, tak rasa nak clash ke lpas baca cerita saya yang kat atas tu?
HAHAHA *if you understand what I mean. hmm*
thanks for everythings. even baru sebulan lbih tapi rasa macam
dah lama sangat. lol
saya rasa awak busy gila nak mati kat sana tapi setiap hari
mesti akan text la. tak text pun boleh kira dgan seblah tangan je.
I love you lahh !


GOOD LUCK AWAK.


-Past- | -New-